Officiella systemkrav för Crysis
Yes, precis på kravgränsen, underbart. Kan jag vänta med ny burk ett år till. Hehe. Fult att r9800pro är lägsta men inte gf6600gt. Spelet kräver mycket minnesbandbredd? Lär ju gå som skit oavsett, tur att jag bara lirar HL/Hl2-mods och BF2 nuförtiden, de går fortfarande som fan på den här halvantika rackarn
Jaha, nu blir det en till skryt tråd dårå ....
Ja som vanligt. Tråkigt.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Skit, min processor måste alltså klockas lite för att komma över minimum. Hade väntat mig mer grafikkortskrav än så där däremot, det var man ju galant över gränsen för.
Jag noterar med visst intresse att Vista-kraven är marginellt större än de för XP.
Kul att "Recommended"-kraven är exakt vad jag har nu... :/
Är ju snarare av den uppfattningen att man gärna bör ligga några snäpp över den gränsen.
Aja, har ju inte Vista heller så det ska ju bli intressant att se hur maffigt det blir med DX9 då de skrytit så mycket om att de stödjer system som kör på både DX9 och DX10.
Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.
Kul att de som har Intels värsting quad prollar och 8800gtx/Ultra inte ens kan spela Betan på max med stadig framerate 25-50 fps när man läser i Beta forumen..
Själv kör jag med amd 4400 dual core, 2 gig ram, 2 st 7800GT i SLI och spelet hänger sig eller ligger på mellan 3-10 fps på max (utan någon AA på).. Får köra med allt på Low förutom effekter och vatten som jag har på High och då ligger jag på mellan 15-50 fps.. oftast kring 25-30.. Dock en Beta så man får väl hoppas de styr upp saker och ting.. Väntar ändå några månader med att uppgradera tills nya graffekorten kommer..
Over and OUT! ;P
AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP
Jag har en P4 2.6 GHz med ett passivt kylt Radeon 9200 tror jag det heter. Har inga planer på att uppgradera inför detta spel. När värsta hypen är över och dagens processorer och grafikkort sjunkt till normala priser så kanske det är dags för en uppgradering till något nyare och bättre. Min dator börjar bli 4 år nu
En ny vart 5e år kanske man ska satsa på?
Jag har en P4 2.6 GHz med ett passivt kylt Radeon 9200 tror jag det heter. Har inga planer på att uppgradera inför detta spel. När värsta hypen är över och dagens processorer och grafikkort sjunkt till normala priser så kanske det är dags för en uppgradering till något nyare och bättre. Min dator börjar bli 4 år nu
Mer sällan än så är nog inte att rekommendera. Mitt Mobo och cpu är från 2001. Går inte att spela nyare spel längre. De går inte igång helt enkelt.
Jaha, nu blir det en till skryt tråd dårå ....
Ja som vanligt. Tråkigt.
Mhmm...
Mer sällan än så är nog inte att rekommendera. Mitt Mobo och cpu är från 2001. Går inte att spela nyare spel längre. De går inte igång helt enkelt.
Senaste nya spelet som jag installerade på min dator var HOMM V. Gick lite knackigt må jag säga Det är avinstallerat nuförtiden.
Senast köpta spelet som jag fortfarande lirar lite är WarCraft 3 Frozen Throne.
Det går lagomt smidigt och bra.
Kanske blir en ny dator 2008
Mvh Fredrik