Call of Duty 4-demo hos FZ
Maximerade grafiken och gav mig ut på slagfältet. Ett par minuter senare var demot slut och besvikelsen ett faktum. Förväntade mig högre grafik, något nytt och spännande, samt att AI'n kunde varit lite smartare. Efter att ha dödat ett gäng gubbar, poppade det fram nya från tomma intet, precis framför näsan på mig.
Är det inga fler än jag som stör sig på oregelbunden eldhastighet, ena sekunden skjuter man som fan, nästa sekund har man lägre eldhastighet, för att sedan öka igen.
Oregelbunden eldhastighet kan bero på att vapnet är så varmt att patronerna självantänder.... Behåll vapnet i skjutriktningen och följ med i rörelsen...byt pipa....:D;)
Gah, jag har ett jättejobbigt problem med alla cod spel. Min dator klarar ju UT 3 lätt på de högsta upplösningarna, men i cod så funkar de inte. Allting funkar helt perfekt tills uppdraget börjar. Då funkar de kanske i 20 sekunder sen hänger de sig...
Vad kan felet vara? Jag har minskat allting till de lägsta, men samma fel ändå.
Vista
Dualcore 2 mhz
2056
radeon x-800
Klart bästa demon på väldigt länge. Klart det blir ett köp!!!
Flöt på otroligt bra på datorn så jag är osäker om det blir till pc eller ps3. Online-delen bryr jag mig inte så mycket om.
Men fan vad kul det var, vilken skön känsla det gav att panga i CoD igen. Takes me back to 1:an i Stalingrad, Red Square, och Berlin. Mumma mumma.
Helt klart en kanon demo eller (spel). Blev bara lite konfunderad angående, att alla vapnen som också skall ha semi-fire (singelskott). Hade inte semi-fire. Vad fan, slösar amerikanska militären verkligen så mycket på ammunitionen, på långa precisions skott. Kan detta vara orsaken att de förlorade i Vietnam? Hmm... Okej... Hehehe... Så är det någon som vet, om vapnen kommer att ha semi-fire i den fulla versionen av spelet ?!? Har inte dem det, så blir jag verkligen besviken på "officeren" som var med och utveckla Call of Duty 4. För har han inte ens lärt sig skjuta med inställningarna på gevären, beroende på skott distans. Då skall han inte heller hålla på med att utveckla krigs-spel i simulator nivå.
Som Call Of Duty 4 ser ut att vara. Utan denna miserabla miss. :evil:
P.S : Funkade helt utmärkt på min AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 1,76GHz 1,5 GB RAM och med en GeForce 7800 GTX
}{arry }{eck
Hjärndöd action at its best. DarthZ tror du inte krig i stadsmiljö är rörigt? Hade det varit strukturerat hade det varit helt ointressant. Jag gilla det skarpt iaf.
Jävligt skönt att slippa all jävla WW2 skit, extremt trött på det.
Jag hoppas att du inser att säger emot dig själv?
Inte ens ett realistiskt spel behövs göras rörigt bara för att det är så på riktigt - ännu mindre ett orealistiskt spel.
"Inte ens ett realistiskt spel behöver göras rörigt, bara för att det är så på riktigt"
Så typ ett realistiskt spel ska alltså inte återspegla "verkligheten", därav ordet realism som kommer från latin (reale, eller nått, lol)blablabla......försöker inte vara bezzerwisser men vill veta vad du menar
Som jag har fattat det. Så brukar Call of Duty serien handla om elit-förband och inte om de vanliga soldaterna i stora kötthögar. Oftast lämnas eliten mitt i skiten "på riktigt" för att vrida fiendens blickar ifrån de vanliga soldaterna, som närmar sig. Skyddade under elitens tryck i baken på fienden. Då blir det oftast het om öronen imot eliten, när de är där och stryper ner hela stridsmoralen på fienden. Därför kan det se ut att vara väldigt rörigt i Call of Duty 4 och det känns helt korrekt för mig.
}{arry }{eck
Härligt... blir att tanka demot så fort jag fått tillbaka min lina igen ... "#! BBB och klanta sig ...
Iceballz . va bra då klara min dator det oxo ...
(x2 4600 2GB RAM och Gforce (Kommer ej ihåg namnet) tror det var ett 7900 GTO lr liknande
Härligt...
}{arry }{eck
Hjärndöd action at its best. DarthZ tror du inte krig i stadsmiljö är rörigt? Hade det varit strukturerat hade det varit helt ointressant. Jag gilla det skarpt iaf.
Jävligt skönt att slippa all jävla WW2 skit, extremt trött på det.
Jag hoppas att du inser att säger emot dig själv?
Inte ens ett realistiskt spel behövs göras rörigt bara för att det är så på riktigt - ännu mindre ett orealistiskt spel.
"Inte ens ett realistiskt spel behöver göras rörigt, bara för att det är så på riktigt"
Så typ ett realistiskt spel ska alltså inte återspegla "verkligheten", därav ordet realism som kommer från latin (reale, eller nått, lol)blablabla......försöker inte vara bezzerwisser men vill veta vad du menar
Det är Rörigt i spelet, eftersom det är Rörigt i verklighetens Krig. Ena stunden kan vara fika-paus den andra helt vårdslöst våld och folk skriker av smärta p.g.a att dom blivit skjutna...
Teamet hade ett Kontrakt på att göra Call of duty 1-3 för att sedan få Göra det spelet dom verkligen ville, det spelet dom planerat på att göra under utvecklingarna av Cod 1 - 3.
Lyssna/Se/Läs intervjuerna om Spelet. Om handlingarna/Gameplay.