Lira Fifa 09 online med 19 polare
Varför kalla det småmassivt? Det är ju helt missledande när vanliga multiplayer spel som t.ex. Team Fortress 2 eller Counter-strike har klarat av fler än 20 spelare i flera år. Snacka om att ligga efter i utvecklingen.
Det är löjligt att försöka hypa gammal skåpmat med så få spelare med termer som massivt
Varför kalla det småmassivt? Det är ju helt missledande när vanliga multiplayer spel som t.ex. Team Fortress 2 eller Counter-strike har klarat av fler än 20 spelare i flera år. Snacka om att ligga efter i utvecklingen.
Det är löjligt att försöka hypa gammal skåpmat med så få spelare med termer som massivt
Du vet att vi pratar om ett fotbollsspel, va?
Har spelat fifa 08 ganska mycket över live och kan säga att "be a pro" läget(man är en enskild spelare, 6st i varje lag tror jag att man kan vara) funkar förvånansvärt bra. Denna nyhet ser jag endast som något positivt, om EA kan sätta en liten mikrofon symbol över personen som talar så skulle "be a pro" läget bli extremt bra:)
hoppas det blir samma i NHL09 att man kan vara hela laget varsin spelare om man vill.
och en kameravinkel som gör att den spelare man är fokuseras hela tiden.
De kommer ju gå åt helvete. 20 st med zlatans ego. De kommer ju bli alla-mot-alla
hahahha jag instämmer det kommer nog gå skepp rätt åt helvete.
Dock så är det ju riktigt härligt men det kommer nog tyvärr bli som ovanstående talare säger 20 egoistiska zlatan kopior som skuttar runt på plan
De kommer ju gå åt helvete. 20 st med zlatans ego. De kommer ju bli alla-mot-alla
Tveklöst ja, speciellt när en massa snorvalpar som inte vill samarbeta. Troligen kommer alla spelare vara på motståndarens sida då ingen vill vara försvarare. Kan man styra målvakten? om det går så lär väl även han vara på andra sidan planen
CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB
Låter faktiskt rätt lovande...
hoppas dom slipar till onlineböset nu då så det inte blir som i NHL08, 3 timmars feblande med diverse uppdateringar som krånglar för att kunna lira en snabbmatch med sina vänner över nätet.
ett tips är ju att upptadera innan du börjar spela, då behöver du inte vänta 50 minuter på varje match :P..
och ja, det kommer bli alla på bollen. kommer se skitgrymt ut xD