Starcraft 2 tillkännages 2007?
Äh, dom ända anställda som finns kvar på Bli$$ard är dom som underhåller deras wow-servrar...
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?
Amerikanare kanske.
Nja, tror Blizzard skulle få lite svårt att klämma in en ras av intelligenta 50-talsbilar i storyn
"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"
Frågan är, om det nu blir ett Starcraft 2...
Vad för sorts ras kommer de introducera?
Amerikanare kanske.
Nja, tror Blizzard skulle få lite svårt att klämma in en ras av intelligenta 50-talsbilar i storyn
Why not? Blizz goes transformers!
Jag menade såklart USA-snubbarna, inte USA-bilarna.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Inte Diablo!!! Det enda spel blizzard gjort som är ruggigt tråkigt, och ruggigt värdelöst imo. Visst trean kan bli bättre än de övriga, men det tvivlar jag på.
Finns ju inget roligare än d2 när man är några kompisar.
När man har några kompisar ja.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Håller med. Diablo 1/2 är nog ett av de tråkigaste spelen jag spelat.
Ptja, så länge dom inte återanvänder WC3/WoW-motorn så blir det nog bra Kan ju bli ett trevligt komplement till C&C3
Om de använder WC3/WoW-motorn dömer jag ut spelet på förhand. Kan inte beskriva hur värdelöst det skulle fungera i ett spel som starcraft. Tycker jag i alla fall, är medveten om att andra tycker annorlunda (t.ex. de faktum att folk spelar WC3 ).
Men nu är det ju ett tag kvar och de har nog jobbat på det en del så det kanske blir bra. Med tanke på hur de förstört Warcraft-serien så vill jag inte ha några förhoppningar men ett bra Starcraft 2 vore sååå grymmt.
Nya rasen blir väl antagligen Hybrids i såfall, kanske både dem och Xel'Naga iof.. Eller nej förrästen! De sammarbetar ju såklart! Jag lovar att Samir Duran var en Xel'Naga och det är ju han som skapar Hybrids! usch vad smart jag är :P.
Btw. så är starcraft 100000x bättre än Diablo. Punkt.