Manhunt 2 tillkännagivet - se första trailern
SKa bli intressant om de lyckas få ut spelet på butiks hyllorna. Där jag arbetar tog vi inte in spelet då det blev bannat av HQ i England. haha
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Manhunt var väldigt enformigt och saknade story/dålig story.
Hoppas tvån blir bättre, kan faktiskt bli rätt bra om dom gör det rätt.
Håller med. Stommen är väl bra, eller vad man ska säga, men den måste presenteras på ett bättre sätt
"When corporations create the music we all lose."
Bara de inte joxar med kontrollsystemet i onödan till Wiin (rörelser borde vara intuitva och inte där bara för - att - ) så kan de nog bli ett köp.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Om detta ska lyckas måste det bli friare och inte lika enformigt som ettan. Om de tänkt göra ett spel om en psykopat så får de la göra något utöver det vanliga.
urk, första gjorde så jag mådde dåligt psykiskt Var bara rent sjukt det spelet... :S
Hehe låter som du har benägenhet att ta skada av sådana här spel, bäst att hålla dig undan ;)!
Vad snackar ni om? Ettan var ju hur bra som helst. Grym story tyckte jag och sen detta med att smyga runt var mycket bra.
Jo ettan var bra på 1900 talet men inte nu!
Lite "Condemned"-stämning över det hela. Det är bra.... psykspel är skojiga.
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år