Warhammer Online: Age of Reckoning filmat
Kom igen nu Warhammer online, step up your game! Vill verkligen att detta spel ska bli bra, men kan inte förneka att det där inte verkade så jättekul. Hoppas det beror på klippningen, dåligt ljud och att det är beta. Ja, det måste det vara. Yes, inget annat. *ber till gamerguden*
Usch det där såg jiivligt sunket ut >.< Men ajja, troligen ingen officiell trailer för jag hittar den inte på http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php
btw, striderna såg så jävla intressanta ut
Hahaha, precis som jag förväntat mig att Warhammer O skulle vara, djävla skitspel :\
Så djävla synd då jag verkligen vill ha ett bra Warhammerspel, helst mmo... Men men.... Och vadfan handlar dom där blinkande orkerna om? allt blinkar och det är nå djävla fairy-shit som pågår, inte alls som fantasyvärlden ska vara.... gah va less man blir på idioter som får utveckla spel :\
Johan Pilestedt
Alltså... det där kan fan inte vara en officiell trailer. Här finns alla dom officiella trailerna:
http://www.warhammeronline.com/english/media/video/
Ladda ner och titta på Lightning trailern så får ni se hur sjukt mycket bättre det ser ut nu.
Hahaha, precis som jag förväntat mig att Warhammer O skulle vara, djävla skitspel :\
Så djävla synd då jag verkligen vill ha ett bra Warhammerspel, helst mmo... Men men.... Och vadfan handlar dom där blinkande orkerna om? allt blinkar och det är nå djävla fairy-shit som pågår, inte alls som fantasyvärlden ska vara.... gah va less man blir på idioter som får utveckla spel :\
Jag trodde att blinket var spells dom blev attackerade av eller någe? :).
"trailern" såg lite underlig ut, det håller jag med om, men det såg faktiskt lite intressantare ut än vad WoW's PVP sett ut i varje fall.
Warhammer kommer naturligtvis inte kunna utmana wow, och dom försöker ju inte ens göra det. Är väl därför dom kommer ha ett PVP som faktiskt verkar vara roligt
såg ut som wow fast 100 gånger sämre. Och wow är itn ens bra..
Snälla, 9miljoner människor spelar WoW. Att du tycker det är tråkigt är en sak, men säg det inte som att det är ett dåligt spel
Jag skulle vilja påstå att PvP:n suger och att klassbalanseringen är kass. Vill du bemöta det? Främst det sista påståendet. Hehe
såg ut som wow fast 100 gånger sämre. Och wow är itn ens bra..
Snälla, 9miljoner människor spelar WoW. Att du tycker det är tråkigt är en sak, men säg det inte som att det är ett dåligt spel
Och Spice Girls slog Mozart på försäljningslistorna. . .