Metal Gear Solid 4-tävlingen avgjord
Grattis till dom som vann, ska man inte få se vad dom skrev?
Grattis
Tycker att man måste vara någorlunda aktiv på forumet för att få tävla, när 3 utav 5 vinnare inte har postat ett enda inlägg känns det som något är fel.
Det är väl rätt snarare, forumet får flera medlemmar.
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.
Grattis
Tycker att man måste vara någorlunda aktiv på forumet för att få tävla, när 3 utav 5 vinnare inte har postat ett enda inlägg känns det som något är fel.
Det är väl rätt snarare, forumet får flera medlemmar.
Dock inaktiva, och såna finns det ingen mening för aktiva medlemmar att ha.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Så MacGyver i ett exoskeleton var inte bra nog? Få se vad dom skrev!
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Usch, denna gången trodde jag faktiskt att jag hade en bra chans :'(
Tyckte att Carl Bildt i sin råttkavaj och med special ability "JAG ÄÄ FAKITKST ZWWWWWÄÄÄÄÄIIIIÄÄÄÄÄÄÄS UUUUTRRRRRRRRIKESMINISTER" skulle vara en bra ersättare till Snake. Men jaja, ska inte vara en dålig förlorare. Grattis ni andra
BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.
Endast dom med 3000+ inlägg eller dom som har vart här sedan 2002 får vara med.
Men seriöst, grattis till alla vinnare!:up:
Usch, denna gången trodde jag faktiskt att jag hade en bra chans :'(
Tyckte att Carl Bildt i sin råttkavaj och med special ability "JAG ÄÄ FAKITKST ZWWWWWÄÄÄÄÄIIIIÄÄÄÄÄÄÄS UUUUTRRRRRRRRIKESMINISTER" skulle vara en bra ersättare till Snake. Men jaja, ska inte vara en dålig förlorare. Grattis ni andra
Haha vafan, jag hade också Carl Bildt.
When I'm not here, people die.