På jakt efter DVD-brännare
Tja
Jag letar efter en DVD-läsare/brännare som kan bränna Double Layer skivor, sådana stora med 8GB, helst med ett rimligt pris. Den ska givetvis vara bra också
Jag är inget snille på hårdvara, speciellt inte detta, så finns det någon kunnig själ här på FZ som kan hjälpa mig?
Tack på förhand!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Tja
Jag letar efter en DVD-läsare/brännare som kan bränna Double Layer skivor, sådana stora med 8GB, helst med ett rimligt pris. Den ska givetvis vara bra också
Jag är inget snille på hårvara, speciellt inte detta, så finns det någon kunnig själ här på FZ som kan hjälpa mig?
Tack på förhand!
ganska kul att du skrev att du inte är speciellt bra på hårvara, med tanke på din apas frisyr
mja, överföringshastigheten påverkas väl inte när det gäller dvd-brännare. däremot är pata som sagt på väg bort, och har man ett nyare moderkort med endast en pata-plats är det bra att spara den till hårddisken om man fortfarande har en gammal
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
mja, överföringshastigheten påverkas väl inte när det gäller dvd-brännare. däremot är pata som sagt på väg bort, och har man ett nyare moderkort med endast en pata-plats är det bra att spara den till hårddisken om man fortfarande har en gammal
Kan man inte ha 2-3 enheter på varje pata?