Gratistesta WAR
Jag hade oxo authentication problemet.
Det löstes genom att aldrig skriva med stora bokstäver.
Nu har jag problemet att det inte går att uppdatera spelet.
Error error please try again later.
Registationsprocessen var ett halvt korståg den med.
Tråkigt att tröttna på spelet innan man hunnit testa det.
"Authentication failed please re-enter your login credentials."
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Finns det någon vänlig själ som kan berätta vad det beror på?
Får samma skit om och om igen, skönt att man inte är ensam om det, men har och hittar ingen förklaring! :\
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn
Karak Eight Peaks!
Karak-Azgal! Vi som spelar där vill dock inte ha trial-spelare.
Eltharion köp spelet efter trailen
Jag tror att de största servrarna är nämnda då. Då är det bara att vänta på killen som lurar folk till Dragonback för att förstöra deras första intryck av spelet.
Dragonback är Low-Low, alla stack till eltharion eller andra servrar, Karak Norn är också trevlig spelar ironbreaker där.
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Får samma skit om och om igen, skönt att man inte är ensam om det, men har och hittar ingen förklaring! :\
Min brors hotmail fungerade inte, mitt gmail gick däremot som smort.:up:
Testa att kontakta GOA? Läsa deras FAQ?
ni som har loginproblem, ni skriver inte in en stor bokstav nånstans? war använder bara små i loginnamn..
nej inga stora bokstäver 8små och 2 siffror i lösen och bara små i loginnamnet.. still no show!
har t.o.m testat med en yahoo mail-adress, gjorde ingen skillnad! :\
Läst FAQ och skickat en help-request, men man ska inte tro att man kommer få nå svar därifrån under helgen!
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
ni som har loginproblem, ni skriver inte in en stor bokstav nånstans? war använder bara små i loginnamn..
nej inga stora bokstäver 8små och 2 siffror i lösen och bara små i loginnamnet.. still no show!
har t.o.m testat med en yahoo mail-adress, gjorde ingen skillnad! :\
Läst FAQ och skickat en help-request, men man ska inte tro att man kommer få nå svar därifrån under helgen!
Jag har samma problem fan också
Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F
Kolla så ni gjorde ett trial konto och inte ett vanligt konto, logga in på sidan och kolla "My Current Subscription" är det inget där så måste ni göra ett nytt http://www.war-europe.com/#/registration/?trial=1&lang=en
En liten guide 8)
1. Följ länken som finns i den här nyheten.
2. Ladda ner spelet.
3. Registrera dig.
4. Du kommer få ett e-mail som det är en länk i för att aktivera kontot.
5. Installera/starta spelet, logga in (tänk på att använda små bokstäver)
(Hade inget problem med Hotmail)
En liten guide 8)
1. Följ länken som finns i den här nyheten.
2. Ladda ner spelet.
3. Registrera dig.
4. Du kommer få ett e-mail som det är en länk i för att aktivera kontot.
5. Installera/starta spelet, logga in (tänk på att använda små bokstäver)
(Hade inget problem med Hotmail)
Tackar, jag hade aktiverat mig men inte som trial-användare på något märkligt sätt. Nu är det bara att vänta in att det ska patcha klart...
Jag kollade "my current subscription" och det är inget där, så jag följde NympH's länk och gjorde ytterligare ett konto, mitt tredje, och när det var färdigreggat hade jag fortfarande ingenting på "my current subscription". Antingen e ja dum i huvvet eller så är det något med hela den här grejjen som inte funkar som det skall. Hursomhelst e de ju synd att dom ska göra det så svårt för folk som vill ge deras spel en chans. Öppnar man en ny restaurang och bjuder in nya gäster står man ju inte i dörren och ger folk som vill komma in och äta en pungspark och en käftsmäll.