Fantastiska Fyran ansluter sig till Marvel Rivals
Fantastiskt tillägg till Marvel Rivals.
#Marvel-rivals, #Netease-games, #marvelrivals, #fantasticfour, #newyorkcity
Fan vad coolt blir att ge spelet ett par timmar till då 😎 Flamman flamma på!🔥
Tycker personligen att det är riktigt bra. Bara lite balansproblem nu i början men det kommer dom väl fixa.
Fan vad coolt blir att ge spelet ett par timmar till då 😎 Flamman flamma på!🔥
4 timmar till.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tycker personligen att det är riktigt bra. Bara lite balansproblem nu i början men det kommer dom väl fixa.
Jag som älskar allt nördigt, inklusive comics (och Overwatch etc.), ville verkligen gilla Marvel Rivals. Men tamefan, det är något med spelet som inte klickar med mig. Eller det är mer än en sak.. Bland annat så känns karaktärerna knappt förankrade till världen på nåt sätt, väldigt ”floaty”. Det är heller inget tryck i träffar och dylikt tycker jag. Det känns lite ”B” på nåt sätt. Sen är det ju skitfränt med alla Marvel-karaktärer såklart. Flera aspekter med spelet är riktigt najs också. Men personligen tycker jag en rolig match i Overwatch är flera ggr roligare än dylikt i Marvel Rivals, tyvärr. Jag har försökt nästan tvinga mig att gilla det. Men det går fan inte 😅
Jag fattar att det drar folk mycket också pga franchisen, men sen verkar ju många tycka det är roligt på riktigt också (sen vad dessa har spelat innan i genren vet jag inte), jag önskar jag var en av dom.
men ingen Dr Doom
Han borde ju fått vara med?
Men de kanske gör ett vilian-paket vid något annat tillfälle?
"Writer and Fighter"
Han borde ju fått vara med?
Men de kanske gör ett vilian-paket vid något annat tillfälle?
De har säkert ett "break glass in case of emergency"-paket med massa göttans för att locka in spelare om det skulle behövas
DUNKARDAGS!!!
men ingen Dr Doom
Doom är säsongens skurk. Den vanligaste spekuleringen just nu är att säsongens storskurk kommer bli spelbar först när säsongen tar slut, då de verkar ha nån slags story de kör i bakgrunden med de där serietidningarna man kan låsa upp delar av, vilket känns rimligt tycker jag.
Hoppas bara vi inte behöver vänta alltför länge på blåbäret himself
"adventurers always go left"
Trevligt, ska bli kul att testa.
Förövrigt verkar det redan ha datamine'ats ett gäng kommande hjältar utöver Fantastic Four.
Ultron
Human Torch
Mr. Fantastic
Blade
Invisible Woman
The Thing
Captain Marvel
Hit-Monkey
Angela
Emma Frost
Jean Grey
The Hood (maybe Ghost Rider)
Deadpool
Modok
The more I practice, the luckier I get.
Trevligt, ska bli kul att testa.
Förövrigt verkar det redan ha datamine'ats ett gäng kommande hjältar utöver Fantastic Four.
Ultron
Human Torch
Mr. Fantastic
Blade
Invisible Woman
The Thing
Captain Marvel
Hit-Monkey
Angela
Emma Frost
Jean Grey
The Hood (maybe Ghost Rider)
Deadpool
Modok
Behöver väl inte datamine:a för att lista ut det... Pick random Marvel gubbe, lägg till... Dom har ju en del att plocka ifrån. Mycket crap dock.
1# FZ Troll
Behöver väl inte datamine:a för att lista ut det... Pick random Marvel gubbe, lägg till... Dom har ju en del att plocka ifrån. Mycket crap dock.
Förstår inte riktigt.
Menar du att man kunde lista ut att dessa hjältar var näst på tur att släppas, utan datamine'ing?
Men ja, stämmer att dom har mängder att välja på.
The more I practice, the luckier I get.