Hämta Kingdom Come: Deliverance helt gratis – hos Epic
Vet någon ifall det flyter på bra nu? Det var brytalt krävande vid release har jag för mig.
Det flöt bra på min gamla häck till dator. Spelade igenom det igen nyligen. Mästerligt spel.
Det flöt bra på min gamla häck till dator. Spelade igenom det igen nyligen. Mästerligt spel.
Det låter ju lysande! Blir att prova då jag hört många prisa det.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Det låter ju lysande! Blir att prova då jag hört många prisa det.
Kom ihåg att din karaktär är helt värdelös i strid i början. Det är by design men många har inte tålamod med det. Tänk att det är ett rollspel och inte Assassins Creed du spelar
Ser fantastiskt ut i 4K och flyter på bra. Det är lite objects som kan poppa in ibland och jag har stött på ljus som flimmrar inomhus då och då. Men över lag är det sjukt vackert, inlevelserikt och aldeles, aldeles UNDERBART. Spela det nu. Finns bra moddar som gör spelet mer....spelbart.
CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort: TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua