Path of exile 2 fråga
Fick en key då jag betalat över 480 dollar i microtransactions redan. Fredag skall bli episkt!
Samma här, tyvärr jobbar jag så lär hamna efter.
Fick en key då jag betalat över 480 dollar i microtransactions redan. Fredag skall bli episkt!
Samma här lol. använde det där community scriptet för att se hur mycket man spenderat sen 2012, 680 dollar. fick en liten hjärtattack.
Har allt planerat inför helgen, Ska göra chiligryta och ha creme fraiche och hembakat bröd redo, sodastreamern är nyladdad och lägenheten storstädad.
Nu återstår det bara att grubbla över vad man ska spela först och sen ta ett beslut dagen innan och sen ändra mig sista minuten.
░░░░░░░░▄▄▄▀▀▀▄▄███▄░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░▄▀▀░░░░░░░▐░▀██▌░░░░░░░░░░░░░
░░░▄▀░░░░▄▄███░▌▀▀░▀█░░░░░░░░░░░░░
░░▄█░░▄▀▀▒▒▒▒▒▄▐░░░░█▌░░░░░░░░░░░░
░▐█▀▄▀▄▄▄▄▀▀▀▀▌░░░░░▐█▄░░░░░░░░░░░
░▌▄▄▀▀░░░░░░░░▌░░░░▄███████▄░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░▐░░░░▐███████████▄░░░
░░░░░le░░░░░░░▐░░░░▐█████████████▄
░░░░toucan░░░░░░▀▄░░░▐█████████████▄
░░░░░░has░░░░░░░░▀▄▄███████████████
░░░░░arrived░░░░░░░░░░░░█▀██████░░
Testade PoE lite när det kom men tappade tyvärr intresset snabbt och det har alltid kännts lite för överväldigande för att återuppta. Nu har jag köpt 30 dollars early access och tänkte ge det ett försök från start! Verkar mycket lovande. Hoppas servrarna inte brinner upp på fredag när det är release
Samma här lol. använde det där community scriptet för att se hur mycket man spenderat sen 2012, 680 dollar. fick en liten hjärtattack.
Har allt planerat inför helgen, Ska göra chiligryta och ha creme fraiche och hembakat bröd redo, sodastreamern är nyladdad och lägenheten storstädad.
Nu återstår det bara att grubbla över vad man ska spela först och sen ta ett beslut dagen innan och sen ändra mig sista minuten.
░░░░░░░░▄▄▄▀▀▀▄▄███▄░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░▄▀▀░░░░░░░▐░▀██▌░░░░░░░░░░░░░
░░░▄▀░░░░▄▄███░▌▀▀░▀█░░░░░░░░░░░░░
░░▄█░░▄▀▀▒▒▒▒▒▄▐░░░░█▌░░░░░░░░░░░░
░▐█▀▄▀▄▄▄▄▀▀▀▀▌░░░░░▐█▄░░░░░░░░░░░
░▌▄▄▀▀░░░░░░░░▌░░░░▄███████▄░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░▐░░░░▐███████████▄░░░
░░░░░le░░░░░░░▐░░░░▐█████████████▄
░░░░toucan░░░░░░▀▄░░░▐█████████████▄
░░░░░░has░░░░░░░░▀▄▄███████████████
░░░░░arrived░░░░░░░░░░░░█▀██████░░
Knappt 57 USD per år. Det är inget att få en hjärtattack över! Hur många timmar per dollar är det?
Knappt 57 USD per år. Det är inget att få en hjärtattack över! Hur många timmar per dollar är det?
lol 3700 timmar så 0.18 dollar per timme drygt.
Hamna efter vad?
Hamna efter vad?
Alla andra som inte jobbar?
Vänner som spelar spelet, etc. gör ingen direkt skillnad, men antar att det är en öppen handelsekonomi som är mer levande i början etc.
Jobbar du helg? Det låses upp på fredag 20:00, så man hinner (tyvärr) jobba hela fredagen (om man har 7-16 jobb).
Jobbar du helg? Det låses upp på fredag 20:00, så man hinner (tyvärr) jobba hela fredagen (om man har 7-16 jobb).
Jag jobbar komprimerat schema på järnvägen så går på på torsdag å jobbar mer eller mindre dygnet runt till nästa torsdag. Sen har jag sex dagar ledigt å kan njuta av Path of Exile 2.
(jobbar som i spenderar dagarna på hotell någonstans i mörkaste småland/skåne mellan arbetspassen istället för hemma i lägenheten i Göteborg)
Jag jobbar komprimerat schema på järnvägen så går på på torsdag å jobbar mer eller mindre dygnet runt till nästa torsdag. Sen har jag sex dagar ledigt å kan njuta av Path of Exile 2.
(jobbar som i spenderar dagarna på hotell någonstans i mörkaste småland/skåne mellan arbetspassen istället för hemma i lägenheten i Göteborg)
Det där låter som ett ganska chill jobb, blir du bra kompenserad för ovanliga arbetstider?