Inet utser oktober månads bästa medlemsrecension i livesändning
Vem av FZ:s medlemmar har skrivit månadens bästa spelrecension? Saken avgörs i Inets direktsändning den 7 november!
Känner mig lite smickrad att ens vara övervägd i detta urval! Kul! Känner mig dock ganska chanslös i den skaran men lär titta ändå. Är intresserad av nya AMD 3D-chippen också! På omröstningen svarade jag nej då jag inte riktigt spelar utifrån tid på året utan när ett spel släpps eller när jag har köpt det bara (oftast på rea eller så) så kan spela skräck på våren och plattform på vintern. Eller whatnot. Spelar inte så stor roll för mig. Att det blev Dead Space Remake nu i höst var ju bara för att det var ett av månadens PS+ spel Och idag släpptes ju Ghostwire Tokyo så har laddat ned det och ska spela men blir nog ingen recension då jag såg det listas här.
Solklar vinnare
Inte publicerad i oktober dock, annars hade vi ju alla kunnat kasta in handduken direkt.
Inte publicerad i oktober dock, annars hade vi ju alla kunnat kasta in handduken direkt.
Ohotad när bästa recension 2024 skall utses.
Till hösten och framförallt runt Halloween är det inte dumt med skräckspel. Till vintern något vintrigt osv. Senast i helgen blev det ett besök i Noriba 8.
Fast nu är jag fast i ett spel som har alla säsonger inbyggt: Monster Hunter World.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Åh kul. Missat tävling.
Är det varje månad eller?
Jag har en 90% klar recension av ett spel som jag skrev för ett tag sedan. Sen skulle jag lära mig taggar och funktioner för bilder... och prokrastrinerade då istället. Men med tävling blir det ju en liten spark i arslet!
Tillsvidare är det tävling varje månad. Det började förra månaden så nystartat. Förhoppningsvis fortsätter det
Kör på. Alltid kul att läsa andras recensioner!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Lycka till alla!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Stort grattis till Sebastian Lind och hans Planscape recension.
Sjukt svårt som vanligt att välja vinnare, många bra recensioner. Fortsätt med det ni gör <3
Jag var med min moster hela dagen och guidade henne runt här i Trollhättan så missade sändningen. Vem vann?
Din favorit här på FZ... Ingen mindre än Den Förskräckliga Taco-mannen!
Din Dead Space-text var också med bland de särskilt utvalda! Den var riktigt bra, fick i alla fall mig att införskaffa spelet.
Stort grattis till Sebastian Lind och hans Planscape recension.
Sjukt svårt som vanligt att välja vinnare, många bra recensioner. Fortsätt med det ni gör <3
Tack, vad roligt! För en gångs kom man ändå ihåg att ha streamen på i bakgrunden under middagen... Kidsen där hemma tyckte det var extra roligt! 🥳🥳
Din favorit här på FZ... Ingen mindre än Den Förskräckliga Taco-mannen!
Din Dead Space-text var också med bland de särskilt utvalda! Den var riktigt bra, fick i alla fall mig att införskaffa spelet.
Tack, vad roligt! För en gångs kom man ändå ihåg att ha streamen på i bakgrunden under middagen... Kidsen där hemma tyckte det var extra roligt! 🥳🥳
Grattis! Och vad kul att jag kunde hjälpa dig styras mot ett grymt spel!
Grattis, Sebastian!
Tack!
Höpp! Det blir... nog en spännande upplevelse
Tack!
Höpp! Det blir... nog en spännande upplevelse
Oja!
Var svårt att välja mellan din och Sebastians recension måste jag säga
Vart också sjukt sugen på att börja lira Dead Space efter jag läst din recension.
Var svårt att välja mellan din och Sebastians recension måste jag säga
Vart också sjukt sugen på att börja lira Dead Space efter jag läst din recension.
Vad kul att höra! Ja gör dig själv tjänsten och ta tag i det! Du kommer knappast att ångra dig!