Hemlig omröstning

Medlem
Hemlig omröstning

Käraste forum medlemmar. Här kommer en 'silent' omröstning. Ingen förklaring ges. Rösta på vad du vill.

Obs, älskar er alla

Medlem

Hahaha, denna gillades.

Medlem

Du borde tagit med den där Massivetråden, men jag tror hela tråden togs bort.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ingen aning om vad det handlar om - jag är på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Geeks Gaming

Svåra val! Alla är lika legendariska men till slut föll mitt val på ”simkortet”

Tack för att du väcker minnen till liv (dom som vet, vet )

Medlem

Simkortet lever kvar i mina tankar!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det här var ju bannemig för svårt!
Står och väger mellan Xbox på Samsung eller SIM-kortet... blombuketten vill jag mest förtränga, och tacos-grejen har jag bara ett svagt minne av (antagligen precis som trådskaparen). Vadfalls, jag tänkte på en helt annan tråd där det avsågs matbeställning som i bakisyran råkat bli "lite" dyr. Jag hittar den då baskemig inte, men fin var den. Skäms lite för att jag inte hängt med och missat det där med tacos för 225 spänn per person.

Sveriges stolthet Massive var indeed också fin. ^^ Är det om man känner igen allihopa som det är dags att ta en paus från FZ lite? 😅


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Fragtjuv

Taco-grejen är legendarisk. Kommer gå till historien.


signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Du borde tagit med den där Massivetråden, men jag tror hela tråden togs bort.

Den var kortlivad, men episk.

Skrivet av Jönsen:

Den var kortlivad, men episk.

Indeed! Hyllningstråden till MASSIVE🇸🇪 må vara borta, men den lever för alltid i våra hjärtan. ♥️

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Du borde tagit med den där Massivetråden, men jag tror hela tråden togs bort.

Tyvärr togs hela tråden bort, och Alias ”lämnade.” Men den tråden var episk!
Men hans andra light version av Massivetråden finns kvar, den om Division 2 är världens bästa spel eller inte. Ganska roande den med, klart värd att läsa igenom.

Medlem

Finns tråden om blombuketten kvar?

Medlem

Tacos med boysen vinner alltid!

Medlem

Tacon är bara nyaste trenden får se om den håller? De andra är mer en lektion om hur våra hjärnor fungerar på några av oss och det verkar inte vara är en vacker syn med tanke på vad det ibland resulterar i.

Blommor? & Sim

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Tacon är bara nyaste trenden får se om den håller? De andra är mer en lektion om hur våra hjärnor fungerar på några av oss och det verkar inte vara är en vacker syn med tanke på vad det ibland resulterar i.

Blommor? & Sim

Och Xbox + Samsung.

Du mindes fel, @Kyrre! Det var 50"!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Och Xbox + Samsung.

Du mindes fel, @Kyrre! Det var 50"!

Sådär nu funkar den här tråden som någon form av länksamling till best of the worst på FZ?

Ps. Jontebulas avtryck finns i så många trådar… starkt jobbat på den lilla tid han härjade fritt här och på sweclockers.

Medlem

simkortet4alltid.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Tyvärr togs hela tråden bort, och Alias ”lämnade.” Men den tråden var episk!
Men hans andra light version av Massivetråden finns kvar, den om Division 2 är världens bästa spel eller inte. Ganska roande den med, klart värd att läsa igenom.

Kan du länka den?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan du länka den?

Jag hinner före! 😅


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag hann aldrig läsa hela tråden om Alias avsugning av Massive, men vad var det sin gjorde att han blev avstängd?
Det jag hann läsa var dock jävligt underhållande.

Medlem
Skrivet av svartlock:

Jag hann aldrig läsa hela tråden om Alias avsugning av Massive, men vad var det sin gjorde att han blev avstängd?
Det jag hann läsa var dock jävligt underhållande.

Han blev väl "rätt" konfrontativ (och dessutom i PM) om man uttryckte att man inte höll med riktigt.
Och OnT kanske vi förresten förstör poängen med omröstningen genom att länka källorna, blir ju lite mindre "de som vet de vet" då.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av svartlock:

Jag hann aldrig läsa hela tråden om Alias avsugning av Massive, men vad var det sin gjorde att han blev avstängd?
Det jag hann läsa var dock jävligt underhållande.

Tror även all hans aggression i tråden om vad du äter hjälpte till ytterligare avstängningar. Träligt när man är närmare 60 och inte klarar av att bete sig.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Tror även all hans aggression i tråden om vad du äter hjälpte till ytterligare avstängningar. Träligt när man är närmare 60 och inte klarar av att bete sig.

Haha ja, det var verkligen utmanande att diskutera sakligt och diplomatiskt med honom. Men hur mycket en än försökte så sneade han och var väldigt utåtagerande i onödan. En vet det är illa när de inte bara tar bort enstaka inlägg utan hela tråden.

Medlem

Buketten var väl åtminstone ett troll?


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

1
Skriv svar