Stalker 2-dokumentär om spelets utveckling under invasionen har släppts

Robot
Stalker 2-dokumentär om spelets utveckling under invasionen har släppts

Gripande och väldigt intressant.

#Gsc-game-world, #Stalker-2

Medlem

Hoppas hoppas att spelet är bra, men jag har oro att det nog kommer vara extremt jank. Lirade leaken lite, vet att den inte är representativ överhuvudtaget för slutresultatet, men jag har en gut feeling att detta kommer vara ett praktexemplar på slav-jank vid release. förhoppningsvis inte.

Medlem

Kan bli ett mysigt lir i vinter, inväntar FZ recension 😀

Medlem
Skrivet av Piigge:

Hoppas hoppas att spelet är bra, men jag har oro att det nog kommer vara extremt jank. Lirade leaken lite, vet att den inte är representativ överhuvudtaget för slutresultatet, men jag har en gut feeling att detta kommer vara ett praktexemplar på slav-jank vid release. förhoppningsvis inte.

Är inte det lite charmen med Stalker överhuvudtaget sett till deras historia...?

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Sevärd film, märks att det är riktiga eldsjälar som jobbar med spelet.

Medlem

Kommer stödköpa spelet på releasen. Sen får man hoppas att spelet är bra.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Om det håller samma nivå som dom tidigare spelen så är det inte något problem för min del.

signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Fantastisk dokumentär. Så gripande och välgjord. Rekommenderas starkt att ses.
Oavsett om man gillar spelet eller inte.

Hur kan jag missat denna nyhet? Kollar FZ minst 5 gånger per dag men lyckas ändå missa grejer. Ska bli gött att kika, är taggad.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

1
Skriv svar