Klipp från Minecraft-filmen visar "crafting"
Mina barn älskade trailern, kanske är en barnfilm inte riktigt gjort för oss äldre? Så det kan se hur dåligt ut som helst i våra ögon men vi är inte heller målgruppen.
Tror precis som du, vi är verkligen inte målgruppen för filmen. Både mina barn älskar den och mina elever i mellanstadiet tycker den verkar fantastisk.
Mina barn älskade trailern, kanske är en barnfilm inte riktigt gjort för oss äldre? Så det kan se hur dåligt ut som helst i våra ögon men vi är inte heller målgruppen.
Bra poäng. Jag tror många av oss utgår ifrån att dessa filmer är för alla åldrar (eller hur man ska formulera) men den kanske är gjord för Minecrafts huvudsakliga spelarbas; yngre personer. Så blir lite skevt då att vi gammgubbar kommer och dömer filmen som om den är gjord för oss. Sen kanske filmskaparna någonstans vill att alla ska se den men någonstans måste man kanske rikta in sig på en demografi. Mariofilmen är väl dock ett exempel på en film som funkar rätt bra för tittare typ 7-80 år.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Förrväntar man sig ett mästerverk med djup, känslor och ångest a'la Bergman är man helt fel ut. Det är en BARNFILM och kidsen kommer älska den.
Finns ingen motsättning mellan barnfilm och bra film. Barn ska inte behöva se skit.
Finns ingen motsättning mellan barnfilm och bra film. Barn ska inte behöva se skit.
Barns hjärnor är inte tillräckligt utvecklade för att kunna avgöra vad som är skit/kvalité.
Den här filmen kommer att innehålla precis det som kidsen vill se.
Fan vilka jävla nötter ni är?
jag är 38 och tycker trailern och detta klipp var riktigt nice,
allt behöver fan inte va nå jävla scorcese skit. Bara sitt ned och njut lite för fan..
vem pratar du med? alla i tråden håller med dig.
Filmen ser skitdålig ut.
Kommer dra in typ en miljard dollar ändå.
Men du är inte bitter.
49% bastard, 51% son of a bitch.