35 minuters djupdyk i Stalker 2, med massor av gameplay
Jag har redan förköpt spelet Dom får gärna putsa och polera spelet lite till så det är så välfungerande & fritt från buggar som går.
För oss Metro & Stalker fans så väntar en riktigt härlig spelvinter
Jag vill så gärna gilla Metro, har gett mig på samtliga - men kommer fan aldrig in i det. Stalker kommer jag knappt ihåg, det var så länge sedan jag spelade den.
Detta ser dock väldans kul ut!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Jag vill så gärna gilla Metro, har gett mig på samtliga - men kommer fan aldrig in i det. Stalker kommer jag knappt ihåg, det var så länge sedan jag spelade den.
Här kommer en välgjord video som beskriver vad som gör Metro spelen så unika & bra
Alldeles för många cutscenes för min smak.
I övrigt gillar jag vad jag ser.
Känner exakt samma för dig inför Metro spelen. Dom är snygga oså men jag kan inte heller komma in i dem. Äger alla på flera olika platformar men aldrig spelat mer än ett par timmar av varje innan jag gett upp. Stalker tyckte jag inte var bra när det släpptes ens så har svårt att se att jag skulle gilla 2an. Alldeles för stort och öppet. Vill ha ett mera klart mission av vart jag ska och vad jag ska göra för att komma vidare. Känns mer som ett DayZ i singelplayer.
1# FZ Troll
Känner exakt samma för dig inför Metro spelen. Dom är snygga oså men jag kan inte heller komma in i dem. Äger alla på flera olika platformar men aldrig spelat mer än ett par timmar av varje innan jag gett upp. Stalker tyckte jag inte var bra när det släpptes ens så har svårt att se att jag skulle gilla 2an. Alldeles för stort och öppet. Vill ha ett mera klart mission av vart jag ska och vad jag ska göra för att komma vidare. Känns mer som ett DayZ i singelplayer.
Samma här. Köpte Metro Exodus men tyckte det kändes ganska utdaterat, sen var ljudmixen kass. Det sistnämnda kändes lite märkligt för jag hade enbart läst positiva saker om det så jag vetikattsingen.