Steamworld Heist 2

Robot
Steamworld Heist 2

Charmerande strategi med robotiska rymdpirater.

#steamworld-heist-2

Gnällkuk

Det här blir nog att plocka upp och spela på steam decken!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bra recension! Jag diggade ettan och gillar det jag läste. Givet köp för mig.

Medlem

Ettan skaffade jag till ipaden, fungerade väldigt bra. Tycker själva rikoschetteringen är riktigt rolig! Men har svårt att se att jag skaffar detta.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Är spelet en lång story kampanj, eller är det mer sandbox miljö som är tänkt att man ska spela om och om igen med olika builds osv?

undrar ifall det är "mount and blade"-style där det är öppet och man skapar egna mål, eller ifall det är A till Ö kampanj med tydligt slut och definierade mittpunkter osv.

och om det är story, ungefär hur långt är det i timmar? 300sek är mycket ifall det är 10 timmar, men jag lutar till ett köp ifall jag kan förvänta mig mycket spel.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Är spelet en lång story kampanj, eller är det mer sandbox miljö som är tänkt att man ska spela om och om igen med olika builds osv?

undrar ifall det är "mount and blade"-style där det är öppet och man skapar egna mål, eller ifall det är A till Ö kampanj med tydligt slut och definierade mittpunkter osv.

och om det är story, ungefär hur långt är det i timmar? 300sek är mycket ifall det är 10 timmar, men jag lutar till ett köp ifall jag kan förvänta mig mycket spel.

Detta undrar jag med.

Medlem

Givet köp även för mig - hade hoppats på någon Switch-recension där prestanda tas upp, men sådana lyser med sin frånvaro på nätet... Första spelet var klockrent i handhållet

Skribent
Skrivet av Piigge:

Linjär storykampanj som jag skulle tro tar de flesta runt 25 timmar, kanske.

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Det här blir nog att plocka upp och spela på steam decken!

Kan bekräfta att det funkar fint på Steam Deck, även om det var PS5-versionen som recenserades. Jag spelade originalet flera gånger på PS Vita. De gör sig bra bärbart, Steamworld-spelen.

Medlem

Har spelat 19 timmar nu och kan säga att jag håller med om FZ-betyget 4 av 5. Charmigt och bra spel!

Medlem

Oh my, havsvyn gav omedelbart mulle meck känsla, måste spela

1
Skriv svar