Spelhelgen och jakten på de försvunna sparfilerna

Ambassadör
Xbox
Skrivet av ELF:

Man råkar ta bort dem eller glömmer spara dem när man wipar datorn.
Jag har tankat The Witcher 3 sparfiler som väntar på att användas när jag kör NG+. Då hade jag ändå sparat mina sparfiler på min NAS, men tror jag råkade ta bort mappen pga ett namnbyte på mappen från GOGs sida.

Jag är så himla van vid det automatiska molnsparandet på Xbox, kan plocka upp ett spel jag inte rört på 10 år och tre konsoler sedan och där ligger mina gamla saves och väntar. Något jag bara tar för givet nuförtiden inser jag.


signatur

Jump in.

Medlem

Ska slappna av med Under the waves

Medlem

Max Payne 3 på pc och Splinter Cell conviction på xbox360.


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem
Skrivet av DitroX:

Testade Phasmophobia igår med polarna för första gången. Riktigt kul! Det blir nog mer sånt ikväll. Annars väntar en hel del andra drös-spel som finns i backloggen. Kommer nog förmodligen flika in några timmar på League of Legends, World of Warcraft och Valheim under helgen.

Om du har lust att bjuda in en till att spela lite Phasmophobia, så finns en som söker spelare här!

Jag är inte sugen på "public", skönt att kunna hålla sig till svenska i ett sådant här spel. Jag har spelat en del, men inte slaviskt, så hoppas kunna tillföra något en samtidigt inte "ta över" spelet.

Hör gärna av dig om det låter intressant! ☺️

För övrigt vet jag inte vad helgen hinns med gällande spela de. Skall fira en 40-åring som inget vet än! Vi hoppas att det går bra!

Medlem

13 Sentinels: Aegis Rim försöker jag hinna med att spela mellan all fotboll och Tour de France och verkligheten.

Medlem

Tänkte att när jag nu har semster så kör jag igenom Final Fantasy X igen på steam. Jag har inte spelat det sedan PS2 och det är väl 2001 om jag inte minns fel. Kommer ihåg att jag tappade hakan för att det var så snyggt. Det var på den tiden Squaresoft (Ett par år senare kända som SquareEnix) var först på bollen när det gällde det grafiska. Jag hade väldigt kul med det vid den tiden. Jag får väl se hur det åldrats fram till nu.

Jag funderade på att köra Final Fantasy XII men det får bli vid ett senare tillfälle.

12
Skriv svar