MMORPG:t Throne and Liberty utannonserar släppdatum och beta

Robot
MMORPG:t Throne and Liberty utannonserar släppdatum och beta
Medlem

Finns massor av info om spelet där ute redan då det har varit ute på den asiatiska marknaden ett tag.

Citat:

Spelet blir free-to-play

Vill höja ett varningens finger om att detta förväntas att bli väldigt P2W då det verkar som att man kan köpa sig till det mesta i spelet, dock kan detta justeras till den västerländska releasen.

Kommer trots detta att hålla ett öga på det för i övrigt har jag hört att det ska vara rätt lovande, så vi får se vid release helt enkelt!

Medlem

Kommer testa open beta och sen kanske release men nog inget jag kommer spela i längden. Men brukar vara roligt i början med nya mmos så det är något

Medlem

Visste inte att MMORPGs fortfarande var en grej.
Då spelade jag Lineage 2 mellan 2003-2010.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

F2P, Ncsoft & Amazon. Fint
Men kommer givetvis testa ändå!

Medlem

Ska såklart testa , why not men har noll förhoppningar om det spelet.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Visste inte att MMORPGs fortfarande var en grej.
Då spelade jag Lineage 2 mellan 2003-2010.

Nice! Jag körde inte så länge, men jag körde L2 mellan 2003 och 2005. Fick slut eftersom det påverkade livet i övrigt... för mycket.

Medlem

Man vill ju gärna se "Skill baren" på sånna här spel. Är det 84939 spells eller blir det enkelhet? 😆

Medlem
Skrivet av Sadjeater:

Man vill ju gärna se "Skill baren" på sånna här spel. Är det 84939 spells eller blir det enkelhet? 😆

Enkelhet, typ 10 skills där combos är det viktiga

1
Skriv svar