Det slutna betatestet av WoW: The War Within börjar i morgon

Medlem

Skönt att jag la ner under expansionen efter Legion, som var den grandiosa finalen. Det hade känts riktigt tjurigt att spela så här länge för att bli behandlad som en påse skit för alla tusenlappar man spenderat genom åren.

Medlem

Har bara spelat de första delarna som jag tror kallas WoW classic nu. Skulle vara skoj att ge sig på och prova lite nyare WoW, men är rädd att jag blir fast idet på samma sätt som förr när man spelade all ledig tid tillsammans med flera kompisar. Men å andra sidan så är det nog inte lika många som spelar idag


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Har bara spelat de första delarna som jag tror kallas WoW classic nu. Skulle vara skoj att ge sig på och prova lite nyare WoW, men är rädd att jag blir fast idet på samma sätt som förr när man spelade all ledig tid tillsammans med flera kompisar. Men å andra sidan så är det nog inte lika många som spelar idag

Större chans du fastnar i classic mer än retail, retail har blivit så casual friendly så vemsomhelst kan få njuta av det vare sig de spelar med vänner eller solo.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Större chans du fastnar i classic mer än retail, retail har blivit så casual friendly så vemsomhelst kan få njuta av det vare sig de spelar med vänner eller solo.

Det känns knappast som något dåligt att man inte blir utelåst från ett spel bara för att inte tillräckligt många kompisar spelar det

12
Skriv svar