Profilen Figgehn har gått bort

Chefredaktör

😥❤️Vila i frid.

Medlem

Vila i frid! ♥️♥️

Skribent

Usch och fy, vila i frid.

Skribent

Fy fan för cancer. Tack för allt, Figgehn.

Medlem

Mycket tragiskt! Vila i frid!

Medlem

J*vla cancer! Vila i frid. <3

Moderator | Testpilot

Fyfan för cancer. Vila i frid Figgehn <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vila i frid Figgehn!

Medlem

Fyfan...vila i frid ♥️


signatur

no remorse

Medlem

Vila i frid, hoppas du har det fint vart du än befinner dig!

Medlem

Vila i frid, Figgehn. ♥️


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Geeks Gaming

Usch, vila i frid 😢

Medlem

Vila i frid


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Medlem

Mycket tråkigt, vila i frid!

Medlem

Så fruktansvärt tragiskt, men vila i frid bästa Figgehn. 😢❤️

Medlem
Redaktör
Ponny

Ibland är det extra svårt att vara kompis med döden. Just nu är ett sådant tillfälle. Vila i frid. ❤️


signatur

En Bamseponny av folket

Vila i frid


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Cancer kan dra åt helvete.

Vila i frid.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Medlem

Fuck cancer. Det tog min far med för några år sedan.

39 är ingen ålder.

Vila i frid.

Medlem

Cancer är så hemskt för alla inblandade. Såg min farsa sakta men säkert tyna bort i några års kamp och önskar inte ens min värsta fiende samma öde. Men det känns som det ändå gick rätt fort för Figghen mot slutet så en klen tröst är väl att det inte blev sadistiskt utdraget med hopp som tänds och släcks på löpande band när man är under behandling.

Vila i frid homie.


signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

It's not a lake, it's an ocean

Oj, det gick fort.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Cancer är så hemskt för alla inblandade. Såg min farsa sakta men säkert tyna bort i några års kamp och önskar inte ens min värsta fiende samma öde. Men det känns som det ändå gick rätt fort för Figghen mot slutet så en klen tröst är väl att det inte blev sadistiskt utdraget med hopp som tänds och släcks på löpande band när man är under behandling.

Vila i frid homie.

När jag gick på gymnaiset blev min fostermamma sjuk i cancer. Under två år kämpade hon, och det var precis som du nämner att ibland var det bättre och då fick hon lite hopp och kämparglöd, men så kunde hon plötsligt inte ens lämna soffan. Det är som läkare brukar säga, det är en hemsk sjukdom som drabbar så många fler än den insjukne. En helvetisk upplevelse för alla inblandade.

Medlem

Alldeles på tok för ung. Vila i frid.

Medlem

Ursäkta språkvalet men cancer är ett sådant jävla skithelvete.. Den vidriga sjukdomen tar på tok för många människors liv världen över och året om.. Må du vila i frid och lugn Figgehn. Nu slipper du ha ont något mer.. Du får visa oss the ropes i himlen när det är dags för oss andra FZare att vandra vidare till efterlivet.


signatur
Medlem
Skrivet av Gertzy:

När jag gick på gymnaiset blev min fostermamma sjuk i cancer. Under två år kämpade hon, och det var precis som du nämner att ibland var det bättre och då fick hon lite hopp och kämparglöd, men så kunde hon plötsligt inte ens lämna soffan. Det är som läkare brukar säga, det är en hemsk sjukdom som drabbar så många fler än den insjukne. En helvetisk upplevelse för alla inblandade.

Ja det är det som är så jävla rubbat. När man är drabbad som anhörig så är man desperat efter goda nyheter så man greppar efter alla halmstrån man kan få tag i. Det är en sadistisk berg och dalbana för offer och anhörig då man är så matt i kropp och själ att varje litet ljus, hur mikroskopiskt det än är, även fast man egentligen vet att det är kört, så hoppas man in i det sista. Men men blir bara besviken och gråter och gråter. Leva med sorg under potentiellt flera års tid är så psykiskt nedbrytande att man i sina mest mörka tankar bara önskar att personen bara kan dö så det blir avklarat. Så skäms man och känner skuld för det också.

Nej, usch. Om det är kört, låt det snälla i alla fall gå fort.


signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Skribent

Saknar den morbida humor som var vårt kommunikationssätt. Helvete vad ont det gör.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Allt för tidigt. Kondoleanser till er som kände honom personligen.

Medlem

Förbannade jävla skitcancern 😭

Må han få spela massa spel där uppe 🕊️

Skriv svar