Call of Duty Black Ops 6 är årets CoD

Robot
Call of Duty Black Ops 6 är årets CoD
Medlem

Och vilket avslöjande sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Black Ops 6? Missat att det gjort fler än 3. Det visar nog hur ointresserad jag är i och för sig

Medlem

Kan de inte bara göra som med sportspelen och kalla det cod24? Det hade varit mer logiskt.

Medlem

Kommer ihåg förr i tiden, när det faktiskt var lite intresse av COD-serien, förutom det där f2p-varianten som verka populär.
MW2 och Black Ops känns som peak, iallafall för min del när jag ser tillbaka. Tror dock jag slutade spela när Black Ops 2 kom.

Medlem

Fick en MW3 Vault Edition kod gratis för ett tag sedan. Kändes som att spela ett Free To Play spel. Fattar inte hur det kan kosta 1200:- Skräp.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kommer ihåg förr i tiden, när det faktiskt var lite intresse av COD-serien, förutom det där f2p-varianten som verka populär.
MW2 och Black Ops känns som peak, iallafall för min del när jag ser tillbaka. Tror dock jag slutade spela när Black Ops 2 kom.

Är ju iofs fortfarande en av de bäst säljande spelserier någonsinn. Så det finns nog mycket intresse av COD serien. Inte för dig kanske. Men ändå 😊

Medlem
Skrivet av Mulisha_:

Är ju iofs fortfarande en av de bäst säljande spelserier någonsinn. Så det finns nog mycket intresse av COD serien. Inte för dig kanske. Men ändå 😊

Jo absolut, men känns som SP har backat till att vara helt MP. Men förstår inte om folk spelar COD-serien eller om dom spelar F2P-spelet i huvudsak?

Medlem

Jag tycker att COD i regel levererar bra spel. Jag skippade MW3 senast för att det kändes som att de bara körde MW2-dlc och kallade det för MW3.

Detta håller jag ögonen på.

Gen
Medlem

Frågan är vad standardutgåvan kommer att kosta.
59.99$ finns ju knappt längre
69.99$? Jo men det är för lite tycker Microsoft
79.99$ blir nog alldeles utmärkt.

Sen lär man kunna betala dubbelt för att få Early Access osv som vanligt.

Medlem
Skrivet av Gen:

Frågan är vad standardutgåvan kommer att kosta.
59.99$ finns ju knappt längre
69.99$? Jo men det är för lite tycker Microsoft
79.99$ blir nog alldeles utmärkt.

Sen lär man kunna betala dubbelt för att få Early Access osv som vanligt.

Tack vare vår starka krona så blir pris bilden så här i fortsättningen

Standard = 939kr
Deluxe = 1249kr
Ultimate edition = 1429kr

1
Skriv svar