Världens bästa skurk – Final!

Tor
Medlem
Skrivet av Svampbob Trekant:

Fast din poäng är bara att hela den här tävlingen kokar ned till personliga åsikter.

Ja och jag har rätt!

Medlem

Jag tror att det blir glados eller bowser som tar hem detta.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Nej fan jag röstar blankt i detta riggade val!!

Medlem

GlaDOS är ju bara en kopia på System Shock fast med en massa dialog och inte alls ”skurkaktig”. Det blev lite för mycket av dialogerna och det var inte trovärdigt, det var mer med glimten i ögat som jag uppfattade det som.

Bowser är väl precis som många redan påpekat ganska personlighetslös, han är bara olyckligt kär hela tiden. Som en tonåring med brustet hjärta. Bra mycket bättre än GlaDOS som skurk dock

Ja, jag röstade helt annorlunda men det verkar som att det finns en förkärlek till Valve som jag uppenbarligen har missat (jag menar G-man…)

Medlem
Skrivet av Joewson:

GlaDOS är ju bara en kopia på System Shock fast med en massa dialog och inte alls ”skurkaktig”. Det blev lite för mycket av dialogerna och det var inte trovärdigt, det var mer med glimten i ögat som jag uppfattade det som.

Bowser är väl precis som många redan påpekat ganska personlighetslös, han är bara olyckligt kär hela tiden. Som en tonåring med brustet hjärta. Bra mycket bättre än GlaDOS som skurk dock

Ja, jag röstade helt annorlunda men det verkar som att det finns en förkärlek till Valve som jag uppenbarligen har missat (jag menar G-man…)

Ja, alltså GLaDOS är ju välskriven och sjukt kul, men även desillusionerad och ensam. Kan inte förnimma mig att jag haft så roligt med en antagonist förut. Bowser ligger väl nära hjärtat för många också.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Röstar man så legitimerar man det här!

Skrivet av sitman:

Nej fan jag röstar blankt i detta riggade val!!

För att säkerställa att varje röst räknats korrekt tycker jag att vi ska ta om hela omröstningen! Dog blev rånad på segern av kattägarna.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

För att säkerställa att varje röst räknats korrekt tycker jag att vi ska ta om hela omröstningen! Dog blev rånad på segern av kattägarna.

Stop the steal!!
Som man säger.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Ja, alltså GLaDOS är ju välskriven och sjukt kul, men även desillusionerad och ensam. Kan inte förnimma mig att jag haft så roligt med en antagonist förut. Bowser ligger väl nära hjärtat för många också.

Jag förstår charmen men ser inte GlaDOS som särskilt ”elak” som skurk. En skurk kan ha många sidor men GlaDOS var en serie internetmemes, kul för stunden men inget jag lägger på minnet.

12
Skriv svar