Crackdown 3... är ju kul...

Medlem
Crackdown 3... är ju kul...

När Crackdown 3 kom så tyckte jag att det var rätt kass. Det var lite småkul men levde inte upp till förväntningarna, milt sagt. Mycket berodde nog på frameraten på min gamla Xbox som högst troligen inte ens levererade 30 fps. Gissar jag nu.. För ett par år sedan så gjorde jag ett nytt försök men på en nyare Xbox. Då tyckte jag det var lite bättre. Men frameraten var fortfarande inte riktigt där man ville ha den.
Nu har jag gjort YTTERLIGARE ett försök fast på en hyfsat kraftfull PC med 4070Ti och jag har stört kul....... Visst det är en del rätt töntig dialog och sånt, det märks att de haft en yngre målgrupp i sikte. Men, jag är helt golvad. Jag har verkligen skitkul med spelet. Svinbra ljuddesign också och vapnen känns kul. Har någon annan testat på sistone? Är det bara jag? Finns på Gamepass.

(xbox versionen verkar låst till 30fps även om man kör på series x dessvärre)

Medlem
Skrivet av perihelion74:

(xbox versionen verkar låst till 30fps även om man kör på series x dessvärre)

Kul att du gillar det.

Det jag citerar tror jag är varför mer eller mindre ingen bryr sig om spelet idag. Obegripligt att ansvariga inte förstår och löser det.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Inte spelat på sista tiden men spelade igenom det vid release och jag tyckte det var kul. Gillade både ettan och tvåan.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Spelade ettan o gillade det skarpt, spelade aldrig tvåan. Blev mer och mer besviken på trean ju närmare release det vart, från början var det ju tänkt att ha den dära cloud baserade förstörelsen, sedan blev den bara i multiplayer och nerfad utav helvete, och en av favoritgrejerna från ettan var även den borttagen, sättet fordonen morphade på då man hade högre driving skill. Spelade trean vid release på gamepass (PC).

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar