Stäng av Armored Core 6 ordentligt för att ducka sparproblem

Robot
Stäng av Armored Core 6 ordentligt för att ducka sparproblem

I väntan på att bugg fixas.

#armored-core-vi

Medlem

Tack för info!

signatur

P.L.U.R

Medlem

Armored Core 6 kanske inte är ett spel för mig men jag känner mig lite intresserad över att se vad det är.
Jag kan dock gott vänta något år och köpa vid någon rea eller Black friday så lär nog buggarna vara fixade dessutom.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Inaktiv

Oj, de här är nog en av de allvarligaste buggar som finns i spel, speciellt de spel som tar över 100timmar.

Medlem

Ajdå, tur att man inte stötte på den här buggen då.

Jag tycker förövrigt att AC6 var en riktigt välpolerad PC-port för att vara FromSoftware, tummen upp. Inga buggar, inga större FPS-drops(vad jag märkte?) och inga stutters.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vänta sätter folk sin dator i viloläge? dessutom med spel igång?

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Hehe tänkte detsamma, uppenbarligen gör några det. ;P

signatur

Medlem
Skrivet av lonian:

Armored Core 6 kanske inte är ett spel för mig men jag känner mig lite intresserad över att se vad det är.
Jag kan dock gott vänta något år och köpa vid någon rea eller Black friday så lär nog buggarna vara fixade dessutom.

Då har du eventuellt något att se fram emot. Jag var ingen mech fan men fan va ösigt det är. Första gången jag lirar NG+ och ++. Blev till och med roligare i + när man sket i att utforska kartorna och bara blåste på. Varje ”+” ger en minimal DLC känsla och det är kul att köra om spelet pga det.

Spelet är inte svårt. Nästan för enkelt när man fattat grejen och hittat en build som passar ens stil. Men vägen att hitta det var en kul utmaning. Jag har varit snabb och är i NG++ 40% klar med kanske 40h spelade. Hoppas väl att BG3 får game of the year men för mig är det AC6

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Skrivet av Fezk:

Hehe tänkte detsamma, uppenbarligen gör några det. ;P

Steam Deck ?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Steam Deck ?

Möjligen, men uj vilken otjänst man gör sig att lira AC6 på Steam Deck hehe(om man har en PC att lira på då). Dels för FPSen men dels missa dom vackra vyerna på en större skärm.

signatur

1
Skriv svar