Det här spelar FZ i helgen – Vad spelar du?
Fortsätter på Uncharted resan, snart tredje delen avklarad sen fyran och tillslut Lost Legacy.
En sak jag verkligen glömde är hur otroligt mycket skjutande i spelen det är. Så fruktansvärt löjligt att ha tre raketkastare, två miniguns ett dussin män med valfria automatvapen och hagelbrakare, samtliga tränade soldater mot mig med en Puffra och 30 skott... Sen dom asen med överdrivna kroppsskydd, man kan skjuta 15-30 skott i huvudet innan dom ens går ner.
Allt det drar ner betyget ganska stort.
Det är annars roliga spel med en enkel charmig story, men jäklar vad dom skulle ha dragit ner otroligt mycket på pangandet...
Jag fortsätter resan i Assassin's Creed Valhalla på PS5. Köpte spelet tidigare i veckan och har precis kommit igång.
Ganska läckert spel. Tyvärr alldeles för långt. Men jag hade väldigt roligt med det så länge tålamodet varade.
Det blir Atomic Heart för hela slanten. Väldigt splittrade intryck så långt.
Har den senaste veckan helt fastnat i Dark Souls så tanken är väl att fortsätta dö där även i helgen.
Ganska läckert spel. Tyvärr alldeles för långt. Men jag hade väldigt roligt med det så länge tålamodet varade.
Det låter bra! Jag får se om jag hinner spela klart innan jag blir mätt på spelet. 😄
Jag är ett rövhål. Jag ska lira Atomic Heart på Steam. Håller på att installera det nu. Mitt rövhål sväller i detta nu..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Köpte Homeworld Remastered Collection och Homeworld: Deserts of Kharak tidigare idag på GOG för 83 spänn(-90% rabatt just nu).
Har haft ögonen på dessa spel väldigt länge men har aldrig blivit av. Eftersom Homeworld 3 nu är på g så skulle det vara passande att ha lirat ut dom innan det släpps. Vi får se om man startar igång åtminstone Homeworld i helgen.
Lääänge sen jag körde något ordentligt RTS.
The more I practice, the luckier I get.