Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
inget, ligger på ett hotel i Inverness och slöar.
Ska du smutta på en Laphroaig kanske?
Jätteintressant information.
God of War Ragnarök. Den här karamellen kommer jag suga på länge.
Ska du smutta på en Laphroaig kanske?
hehe nah. Tyvärr varit på en begravning.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Det blir faktiskt Devision 2 eftersom det kom gratis på ps+++. Riktigt trevligt spel faktiskt. Har hört att det varit ett lite segt spel förut när nytt material dröjt för länge. Men eftersom jag börjar spela spelet nu så känns det väldigt bra med väldigt mycket att göra och att se fram emot.
inget, ligger på ett hotel i Inverness och slöar.
Härlig stad med mycket natur att upptäcka, längtar tillbaka. Får nöja mig med att spela God of War (2018).
hehe nah. Tyvärr varit på en begravning.
Det var ju lite mindre trevliga omständigheter.
Jätteintressant information.
Kommer spela warzones och invasions i Modern Warfare 2. Inte för att skapa hype men detta är den bästa första persons skjutaren jag någonsin lirat.
Kontrollerna och gameplayet är verkligen sinnessjukt bra. Det är så kul och underhållande!
Kommer även spela Way of the hunter.
En riktigt bra jakt simulator/spel. Dom har skapat en fantastisk realism här med stort fokus på djuren.
Men detaljerna är överallt t ex så är alla vapen och utrusting riktiga märken som bushnell eller remington, inget slarv någonstans. Ett spel som bygger upp ens tålamod och får en att bli intresserad av naturen.
Jag kommer bara spela dessa två spel fram till Starfield släpps. Redan loggat 40-50 h i varje spel och känns som jag bara börjat 😀
Tenta på måndag så borde kanske inte spela......Men! Jag känner mig ganska så säker så tänkte unna mig några timmar i Death Stranding (10 timmar in nu och jag har älskar varje sekund!) det är konstigt och ibland rent absurt men det har någon form av meditativ effekt på mig som gör att både tid och rum försvinner!
Lyckats hålla mig ifrån spelköp under Black Friday/week etc....Idag så ploppade dock Persona 4 Golden upp och jag orkade inte längre vänta på en eventuell fysisk utgåva till Playstation så julen är räddad i alla fall!
Hade jag varit hemma hade jag börjat om på satisfactory
Det var ju lite mindre trevliga omständigheter.
ityp så ja..
Härlig stad med mycket natur att upptäcka, längtar tillbaka. Får nöja mig med att spela God of War (2018).
Har varit här i högländerna mycket, halva min familj bor här då mamma är skotska.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>