Vinn en betanyckel till Warhammer 40000: Darktide och spela med mig på Stream!
Hej!
Jag har några betanycklar till Warhammer 40000: Darktide som jag vill dela ut i forumet. För att få chansen att vinna en nyckel gäller följande:
- Det är krav på att du kan vara med och spela med mig på stream nu på lördag 15/10 20:00-22:00.
- Du kommer inte vara med på kamera eller röst utan bara spela spelet med mig
- Nyckeln är till Steam/pc
- Kommentera nedan att du vill ha en nyckel och bekräfta att du kan vara med och spela med mig på ovan nämnd tid
- Vinnare slumpas bland de som kommenterat
Lycka till!
Hejsna Wakkaah om det är så att du vill ha mer folk för att skapa en full grup är det bara att sjäga till så kan jag va med och spela vid utsat tid Jag har redan key så behöver ingen
Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)
All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood
Har ansökt om en nyckel via steam men tar gärna emot en och spelar gärna med dig ikväll om du vill.
Fick tillgång genom Steam inom en timme. Men jag är fortfarande tillgänglig om du behöver spelkamrater.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Jag tar gärna en nyckel och kan spela på lördag 15/10 20:00-22:00.
Har kört en hel del Vermintide 2 så lite spänd är man på att se hur Darktide kommer att kännas.
En hel del? du är uppe över 500h 🤣
Hej!
Jag har några betanycklar till Warhammer 40000: Darktide som jag vill dela ut i forumet. För att få chansen att vinna en nyckel gäller följande:
- Det är krav på att du kan vara med och spela med mig på stream nu på lördag 15/10 20:00-22:00.
- Du kommer inte vara med på kamera eller röst utan bara spela spelet med mig
- Nyckeln är till Steam/pc
- Kommentera nedan att du vill ha en nyckel och bekräfta att du kan vara med och spela med mig på ovan nämnd tid
- Vinnare slumpas bland de som kommenterat
Lycka till!
Har redan nyckel, men lirar gärna med någon från FZ.
I drank what?
Tror det här spelet kommer floppa hårt tyvärr, gått från att vara en av årets mest emotsedda titlar till något jag troligtvis inte kommer spela alls.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Tror det här spelet kommer floppa hårt tyvärr, gått från att vara en av årets mest emotsedda titlar till något jag troligtvis inte kommer spela alls.
Efter att ha spelat 3+ timmar kan jag säga det jag trodde det var, en reskin av Vermintide i 40k stuk.
Lika kul, lika fattig story.
I drank what?
Efter att ha spelat 3+ timmar kan jag säga det jag trodde det var, en reskin av Vermintide i 40k stuk.
Lika kul, lika fattig story.
Jag antar att jag kan prata fritt nu, att NDA löpt ut men nej, det är inte ens i närheten. Det är taskigt optimerat, blir riktigt risigt vid hoards, det är mörkt, hajar temat men det är för mörkt. Man ser typ skit, man har ingen outline på sina vänner så det är rejält mycket svårare att veta vart folk befinner sig. Specialfienderna känns inte alls lika bra som i Vermintide, de är mer jobbiga än att ha en kul specialvariant på sig.
Jag har inte spelat den här betan utan det förra som var men jag kände verkligen att wow, det här var LÅNGT under mina förväntningar. Temat är bra, men det är ungefär det. Resten känns extremt opolerat...
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag antar att jag kan prata fritt nu, att NDA löpt ut men nej, det är inte ens i närheten. Det är taskigt optimerat, blir riktigt risigt vid hoards, det är mörkt, hajar temat men det är för mörkt. Man ser typ skit, man har ingen outline på sina vänner så det är rejält mycket svårare att veta vart folk befinner sig. Specialfienderna känns inte alls lika bra som i Vermintide, de är mer jobbiga än att ha en kul specialvariant på sig.
Jag har inte spelat den här betan utan det förra som var men jag kände verkligen att wow, det här var LÅNGT under mina förväntningar. Temat är bra, men det är ungefär det. Resten känns extremt opolerat...
Taskigt optimerat? inte lika bra som Vermintide? Detta är ju en closed beta vi spelar.
Vermintide var likadant i closed beta.
Jag är inte ett dugg orolig, kommer bli svin kul när det är färdigt.
Taskigt optimerat? inte lika bra som Vermintide? Detta är ju en closed beta vi spelar.
Vermintide var likadant i closed beta.
Jag är inte ett dugg orolig, kommer bli svin kul när det är färdigt.
Ja, taskigt optimerat. FPSen tankar enormt när det blir hoards. Spelet är inte så långt från släpp, jag tror inte det vi ser kommer skilja sig nämnvärt mot det vi har idag. Jag ser inget i det här som gör något lika bra eller bättre än Vermintide tyvärr.
Håller inte med. Horderna hackar inte för mig iaf, jag ser outlines av mina squad mates. Specialfienderna är exakt som i Vermintide (flamern, automataren, hulken som chargar dig, assassin (en hound i detta)).
Det märkligaste är att grafiken är väldigt grynig, inte alls skarp.
I drank what?
Dragningen gjordes idag 13:30 med alla som hunnit kommentera innan dess.
Grattis till:
@mrpijey
@SBargard
@jimmy.t.oscarsson
Jag skickar nycklar till er via pm här på fz.se. Till er som inte vann kan jag rekommendera att försöka ansöka om en nyckel via steam eller Fatsharks hemsida. Tack till alla som ville vara med! <3
Lite sent på bollen ... men finns det en kod kvar ?
Wakkaah har redan delat ut nycklarna i ett tidigare inlägg i denna tråden.
Men testa att ansöka direkt på steam. Jag fick inbjudan inom en timme igår och kunde börja ladda ner spelet innan jag fick mailet.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.