FZ Play - Tunic
Im in!
Kul, ska kolla!
Ska bli jättekul att pröva på denna rev-goding ikväll i gott sällskap! Blir till att rota fram min #XBoxcontroller för maximal mysfeeling <3
Finns på gamepass! 🦊
Stämmer bra det - här blir det till att lira på PC dock - tack och lov att XBoxkontrollen ligger redo att användas här intill ändå
Finns på gamepass! 🦊
Stämmer bra det - här blir det till att lira på PC dock - tack och lov att XBoxkontrollen ligger redo att användas här intill ändå
Game pass finns på PC också. Eller vad menas? ^^
The more I practice, the luckier I get.
Går att spela på Steam t ex, kan vara det hon menar.
Spelet ser mysigt ut, men varför behöver Zelda-inspirerande spel vara så extremt lika originalet?
Grön tunika, svärd och sköld?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Går att spela på Steam t ex, kan vara det hon menar.
Precis det jag menade - tack UBERPWNAGE2.0! Hjärnan spökade till det ordentligt idag xD
Spelade demot förra året. Charmigt. Och mycket mer utmanade än vad det ser ut som.
Kan efter dagens spelsession inte göra annat än hålla med. Svårt så in i bengtsson, och väldigt roligt! 😎
Spelet ser mysigt ut, men varför behöver Zelda-inspirerande spel vara så extremt lika originalet?
Grön tunika, svärd och sköld?
Håller med om att det kändes lite väl lika, även om hjälten här utöver tunikan dessutom bär sjal så hade något alternativ bortom den tydliga Link-parallellen varit intressant.
Håller med om att det kändes lite väl lika, även om hjälten här utöver tunikan dessutom bär sjal så hade något alternativ bortom den tydliga Link-parallellen varit intressant.
Tyckte det var klart mer likt Hyper Light Drifter... Och nått mer spel som kom nyrligen som jag inte minns namnet på just nu...
Från min point of view så var det Hyper Light Drifter som satte den här 2d open world dark souls etc... HLD kör också samma grej med språk och tecken som man högst kan gissa sig till - utan tutorials.
Från vad jag spelat hittils så tycker jag nog inte ens det är bättre än HLP... Även om det helt klart är tajt....
subterranean homesick alien