Diskutera – Vilket spel ser du helst läckt info om?
Liknande frågeställningar har ställts i forumet genom åren. Mitt svar är detsamma som det alltid har varit i dessa trådar.
Freelancer 2.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Är det bara jag som inte vill se några läckor alls? Alltså, gällande läckor för ett ännu ickesläppt spel.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Alla dagar i veckan, ett modernt Moonstone.
Fan vad man lirade det på Amiga. Riktigt grymt spel
Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.
* Nytt, galet snyggt Jak & Daxter från Naughty Dog (jag vet att Neil nyligen dementerade men man får väl drömma). Why not nu när det är sådan hype för Ratchet and Clank
* Zelda-demot för Gamecube a la Spaceworld år 2000 blir verklighet till Switch - Den SANNA uppföljaren till Ocarina of Time
Alla dagar i veckan, ett modernt Moonstone.
Ååååh, sån kvalitet!!!
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Egentligen inget då det är många spel som tyvärr har läckts och visats flera år innan och hypen dör ut.
Men gillar faktiskt hur det varit med nya Battlefield. Va inte överdrivet intresserad. Men har blivit de nu. Sen om man blir besviken när dom avtäcker de återstår att de.