Inför E3 – För Nintendo handlar allt om spelen du ska spela i år
Zelda: Link's Awakening, Animal Crossing, Mario Maker 2, Pokémon, etc!
#animal-crossing, #e3, #fire-emblem-three-houses, #nintendo, #nintendo-direct, #super-mario-maker-2, #zelda-links-awakening
Luigi's mansion 3 helt klart.
Zelda och Pokémon ligger mig varmt om hjärtat. Men Luigi's Mansion 3 blir också helt klart ett köp!
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S
Mario Maker 2, Pokemon, Link's Awakening och Luigi's Mansion 3 är givna köp för mig i år. Andra spel som jag håller ett öga på är Fire Emblem, Yo-kai Watch 4 och Animal Crossing. Bayonetta 3 och Metroid Prime 4 lär också bli givna köp, men jag gissar på att dessa kommer 2020.
Mario Maker 2, Pokemon, Link's Awakening och Luigi's Mansion 3 är givna köp för mig i år. Andra spel som jag håller ett öga på är Fire Emblem, Yo-kai Watch 4 och Animal Crossing. Bayonetta 3 och Metroid Prime 4 lär också bli givna köp, men jag gissar på att dessa kommer 2020.
Samma här. Kompletterar med Astral Chain och Daemon X Machina.
Ännu en dag i paradiset.
Jag skulle vilja säga att det spelet som jag längtar efter mest är remaken av Link's Awakening men jag har redan originalet på Nintendo 3DS så det känns inte så bråttom att skaffa remaken.
Däremot så längtar jag väldigt mycket efter Super Mario Maker 2, det verkar väldigt roligt och jag skulle gärna vilja sätta igång så snart som möjligt med att bygga nya roliga banor tillsammans med min familj.