Cyberpunk 2077 siktar på uppdrag med enorm frihet
Så peppad! Kommer köpa nytt grafikkort bara för det här spelet.
Same.
Blir nog en ny processor också. Och nytt moderkort, och...
Det behöver inte vara ett aprilskämt. Men många andra developers har lovat samma sak. De har även hållit det vilket de lyckats med genom att hitta på många kreativa sätt att döda spelarkaraktären på istället. Så tror inte vi skall vänta oss en fullständigt öppen uppdragsstruktur utan snarare bredare scriptning där många konsekvenser kan komma på en gång i form av död spelarkaraktär för att hålla nere antalet arcs i spelet.
Ah första april någon?
Skulle bli besviken isf för det låter sjukt intressant!
Man är ju äckligt taggad på det här
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Man är ju äckligt taggad på det här
Eller hur?! Ju mer de pratar desto mer sugen blir man.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Kommer nog bli arbetslös när detta anländer. Kollar på Blade Runner och Ghost in the Shell febrilt fram till release 😄
Ett tips, kika på Technobabylon ifall ni vill testa ett mysigt peka-klickaäventyr i sann cyberpunk anda!
AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP
Bra. Även om det bara är "åh nej, larmet gick, nu måste du skjuta folk och får sämre betalt/inget betalt" etc. så är det så jäkla mycket softare än "larmet gick, starta om", föredrar spel där man kan fucka upp uppdrag etc. men ändå fortsätta köra och behöva ta konsekvenserna av det, även om man ofta VILL köra igenom saker perfekt så är det nice att få vara en fuckup också och tillåta sig vara det och se vad det leder till.
Fytusan vad jag är taggad på detta spel, det enda jag tänker mig kommer bli det negativa är att det kanske är jäkligt buggigt vid release etc. med tanke på storleken och ambitionen. Å andra sidan hade jag inga (vad jag minns) problem med game breaking buggar och annat när Witcher 3 släpptes och det var ju inte direkt litet heller.
Så peppad! Kommer köpa nytt grafikkort bara för det här spelet.
ny Dator !!
//monster
Detta är ju som musik för öronen. Ett spelföretag som tar spelarna på allvar och lägger krut på att göra singleplayer så rikt, spännande och mångfacetterat som möjligt. Här kunde ju tondöva EA/Dice lära sig något.
Ubisoft och rockstar är nog på samma nivå när det gäller singleplayer. Men du har rätt om att EA och dice har att lära här.
PS5 och inget annat.