Fallout 76, Elder Scrolls och Rage 2 – FZ sammanfattar Bethesdas E3-presentation
För alla som inte orkade hålla sig vakna under nattens konferens.
#bethesda, #e3, #e3-2018, #fallout-76, #rage-2, #the-elder-scrolls-vi
Helt uppenbart så har Bethesda tröttnat på alla frågor om vilka spel som kommer härnäst, så därför gör dom klart att det är Fallout 76 först och främst, efter det kommer dom satsa helhjärtat på Starfield och först när det är klart kommer som börja med Elder Scrolls 6.
Så jag skulle tro att nästa Elder Scrolls är minst 6 år bort.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
@StrongBad: tror inte alla jobbar på samma spel. Skulle tro två år max. Finns ingen poäng att släppa en teaser för att sedan låta folk glömma bort spelet helt. Jag skulle tro att två års hype train är att vänta
@InsaneSharky: låter på infon som du kan glömma det. På beskrivningen verkar det vara ett spel i Conan: Exiles anda.
I drank what?
@InsaneSharky: låter på infon som du kan glömma det. På beskrivningen verkar det vara ett spel i Conan: Exiles anda.
Fast i Conan kan du lira privat, själv eller med vänner utan massa randoms. Så blir FO76 som Conan så är det tummen upp.
Det var mest skit...
Rage 2 såg röjigt och bra ut dock. Starfield och Elder Scrolls VI annonserade de ju bara för att visa att de jobbade på något vettigt efter den kavalkad av bajs de visade upp i övrigt.
Fallout 76 var ju helt ointressant. Än mer kräks var mobilspel, kortspel och VR... haha wtf.
Dessutom var konferensen sjukt cringe, och som de sa i studion: Firmafest med ryggdunk! Haha nä det lämnade ingen hype direkt.
Jump in.
@KoP: Det har du rätt i, tänkte inte på det. Jag får då rätta mig att det låter som Conan: Exiles i enbart online läge
Vi kan ju hoppas att Fallout 76 blir så iaf. Annars kan det bli segt om det ska springa runt massor utav sabotörer. :/