Path of Exile släpps till Xbox One i veckan
"Diablo-Dödaren" på konsol blir också gratis.
#diablo, #f2p, #grinding-gear, #nyhetstips, #path-of-exile
"Patch"of exile. Nu blev det galet.
Haha, det har ju också patchats. Jag går i exil...
Ja, det är verkligen ett briljant spel och det gör sig garanterat utmärkt på konsol. Lite jobbigt med kommunikationen, dock. Vet inte hur de har löst det, men. Undrar om det är cross-play? Måste vara begränsat med föremål att byta annars. Och om man i så fall kan spela på sina karaktärer både på PC och Xbox.
Ps4 också ? Orkar inte på pc men vore soft å lira på ps4an:)
Bättre du köper en riktig konsol, släng upp PS4an billigt på tradera så lär nån unge köpa den!
@anon_81726: "riktig" tycker väl ps4an är väl lika riktig som xboxen, båda har sina fördelar
hoppas det laggar mindre på konsoller då, får stup i ett disconnections oavsett EU gateway.. blir fan tokig på det annars är det ett bra spel..
Låter som problemet är hos dig inte spelet.
hoppas det laggar mindre på konsoller då, får stup i ett disconnections oavsett EU gateway.. blir fan tokig på det annars är det ett bra spel..
Knepigt, har inte varit några större problem för mig. Lite lagg visst, tror det beror på att de har fått fler spelare än väntat.
Death is only the beginning
@Notumforce:
Håller inte riktigt med, visst det har en del fördelar. Typ snyggare animationer, fysik samt att vissa nivåer är snygga.
Men samtidigt har D3 cartoony grafik, fult inventory, pastelliga färger och effekter samt irriterande siffror för all dmg som fyller skärmen.
PoE blir dessutom ständigt snyggare, nya vatten shadern i 3.0 är nice.
Tycker i överlag att partikel effeker är betydligt snyggare än D3s.
Gillar också att det har en mörkare art style.
Hur som helst det viktiga med PoE är gameplayet och allt content. Där tycker jag PoE krossar D3.
Japp. Sedan senaste patchen har jag haft kraftiga lag spikes, flera gånger om dagen. Och detta är ett förekommande problem för flera.