Mellandagskris...
Varför har man mellandagar för?
Det är bara elände och djävulskap hela skiten, folk kan inte köra bil i snö, man kan inte flytta på sig i butiker utan måste ha företräde i alla gångar... varför kan det inte vara skyddsjakt på idioter, vi har det ju på vargen som inte gör en fluga förnär.
Fick hem Metallicas livekonsert från en spelning i Frankrike i somras på blu-ray, finns nog fan inte ett band med en så kraftfull liveshow. Rent, enkelt och jävligt bra.
Maiden, Slipknot, In Flames, Machine Head... i all ära men Metallica är fan "Gods of Metal".
Fast jag förstår fortfarande inte hur fan dom fick tillstånd att spela i en antik romersk gladiatorarena...borde väl vara K-,L-,M-,O-,P- och kanske också Ö-märkt...men det är väl bara här i Sverige vi värnar om vår historia och kultur...
Har fastnat för det där jävla DragonAge...varför vet jag inte, inte är det snyggt.
Bra kontroll?
Nej
Bra världar?
Nej...varför sitter jag där?!!
Resident Evil-filmerna förökas som ett zombievirus under bönestund i Mecka.
Nu ska Wentworth Miller spela Chris Redfield och kanske även vara med i BioShock-filmen... Ali Larter är också med i fyran så lite att titta på finns det i alla fall...