Här är industrilegenden Peter Molyneuxs nya spel
Jag är ytterst skeptiskt ställd till Molyneux, särskilt efter soptippsbranden Godus, men The Trail är åtminstone gratis att ladda ner, så det blir väl att testa och se vad det är för något.
Jag är ytterst skeptiskt ställd till Molyneux, särskilt efter soptippsbranden Godus, men The Trail är åtminstone gratis att ladda ner, så det blir väl att testa och se vad det är för något.
Haha xD som någon annan skrev, varning! Hört att det spelet spelar sig själv i princip. Om inte Mole-blö varit så kontroversiell hade ingen brytt sig om något han varit med och bajsat ut.
Ursäkta språket, öl!
Jag har aldrig förstått varför han gör spel öht, han är inte en gamer, han förstår inte vad spelare vill ha. I Fable förstod han inte (enligt honom själv) att spelare kanske inte bara vill gå på en stig utan även bege sig ut i skogen osv, att utforskning i spel är "en grej". Jag tycker sånna saker är ganska självklara om man själv spelar.
Kommer inte röra ett spel någonsin igen som har denna lögnare involverad, dom senaste spelen visar hur inkompetent denna mannen faktiskt är.
Ohhhnejdå, han är faktiskt mycket kompetent....på att lura av andra människor deras pengar och möda, lite granna som Bert Karlsson, inte lika fet bara.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Hahaa hur blev det med godus och cube vinnaren som skulle vara ubergud och få en del av vinsten
Skäms på dig Peter Malmö
Kommer inte röra ett spel någonsin igen som har denna lögnare involverad, dom senaste spelen visar hur inkompetent denna mannen faktiskt är.
Lite väl hårda ord då denne mannen faktiskt står bakom klassiker såsom Populous 1 och 2, Syndicate, Theme park, Dungeon keeper, Black and white, Fable serien.
Han är dock bra på att prata och kanske lovar för mycket ibland men det gör honom inte inkompetent sett till vad han åstadkommit i sin karriär.
Lite väl hårda ord då denne mannen faktiskt står bakom klassiker såsom Populous 1 och 2, Syndicate, Theme park, Dungeon keeper, Black and white, Fable serien.
Han är dock bra på att prata och kanske lova för mycket men det gör honom inte inkompetent sett till vad han åstadkommit i sin karriär.
What this guy said.
Bara för att man inte gillar vissa saker som skett behöver man inte pissa ur sig massa saker man inte förstår.
Något att tänka på.
Sedan tycker jag också det är lite kul att kasta en sten ibland
Vad kul, ett till spel jag kan undvika. Peter Molyneoux har verkligen saboterat sitt namn en aning.
En aning ja, haha!
Rätt fascinerande person måste jag säga. Han var sjukt bra på att göra spel tidigare, men numera är han bara sjukt bra på att bränna broar.