Call of Duty-tävling – Kör Modern Warfare Remastered nu och få Infinite Warfare vid lanseringen
Ingen tydligen xD
Typ skickade pm till Calle har inte fått svar från Calle alls. Han har nog drunknat i battlefield 1
Vi får vänta några veckor på svar då
Haha true men då är det försent med tanke på vad de står i tävlingen att det skulle vara en snabb tävling. Tror detta är tredje tävlingen fz är försenad med att dra vinnarna
Tack för vinsten, här ska liras
Ingen tydligen xD
Typ skickade pm till Calle har inte fått svar från Calle alls. Han har nog drunknat i battlefield 1
Haha true men då är det försent med tanke på vad de står i tävlingen att det skulle vara en snabb tävling. Tror detta är tredje tävlingen fz är försenad med att dra vinnarna
Jo men jag behöver inte oroa mig för att ha vunnit något, har aldrig den turen
Håller tummarna för nån av oss får lira lite iaf xD
Ingen tydligen xD
Jo men jag behöver inte oroa mig för att ha vunnit något, har aldrig den turen
Håller tummarna för nån av oss får lira lite iaf xD
Samma här samma vanliga tur hittade dock PC versionen med MW remastered för 470kr så vet ej om det blir det eller Titanfall 2