Hur känner ni för öppna gränser nu?

Medlem

Jag tror Merkel och Löfvén inte är så pigga på det innerst inne heller men dom är för stolta att medge det

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Jag tror Merkel och Löfvén inte är så pigga på det innerst inne heller men dom är för stolta att medge det

Hoppas dem skäms varenda kväll i sina lyxvillor.

signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Ariath:

Hoppas dem skäms varenda kväll i sina lyxvillor.

Troligtvis gör dom inte det. Det skulle bli en "liten ansträngning" enligt Löfvén och Fridolin. Det skulle gå bra med integrationen och 10000 i veckan är inom "rimliga gränser" måste dom ha tyckt annars hade dom inte låtit galenskaperna fortsätta. Att ta till SD´s politik när dom vaknade upp ur koman var den panikartade nödbromsen. Aja, vi får väl se var detta slutar All skit som kommer upp i media är ju inte direkt i sittande regerings favör.

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Mmmm ja Europa tjänar verkligen på denna tillströmmning av flyktingar och deras fina kultur. Se bara här vad deras kompis lyckas genomföra. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23174758.ab

signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Stanna i Mekka och bomba er själva era jävla äckel.

signatur

Wasted.White.Boys

Skriv svar