har ni fått RROD?
Alla mina vänner som har en 360 har en eller flera gånger fått RROD, jag har läst att 20-30% av alla 360 ska få det. Hur många av er har fått det ? RÖSTA
min förra dog pga rrod.
Första gången jag såg det på min ena Xbox var när jag stängde av den en gång, men den blinka bara en gång och stängdes av direkt. Efter det funkade den fortfarande fint.
Men min andra (nyare) Xbox har fått RRoD och vill inte änns starta. :evil:
Så den får vi byta ut...
In Payback We Trust
Två stycken Xbox 360 sen 24 December 2005. En Premium, en Elite. Ingen RROD. Bara E74 på Eliten.
Har haft min Xbox 360 sen den släpptes. Det har inte blivit något problem alls. Den har aldrig fasnat aldrig stannat.
Jag sitter i källaren och den "ligger" på golvet så att den får lite extra kylning.
Jag har aldrig fått det och kommer aldrig få det eftersom jag tar hand om min konsol.
Till och med webhallens uppvisnings exemplar hade en gång rrod
Tjohooo! Nu har man åkt på RROD! Jag som knappt har använt min xbox360 och den senaste tiden har den legat framme på golvet pga. för kort nätverkskabel. Så denna kylning hade även räckt för Tjernobylreaktor.
Så vad gör jag nu? Köpte den i april 07 så jag borde ha garanti.
Ring supporten så hjälper de dig med resten.
I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.
Tjohooo! Nu har man åkt på RROD! Jag som knappt har använt min xbox360 och den senaste tiden har den legat framme på golvet pga. för kort nätverkskabel. Så denna kylning hade även räckt för Tjernobylreaktor.
Så vad gör jag nu? Köpte den i april 07 så jag borde ha garanti.
Ring supporten så hjälper de dig med resten.
Såg att man kunde regga sin xbox på nätet och begära en reparation. Har skrivit ut UPS följdesedeln så det är väl bara att gå och skicka iväg konsolen. Någon som vet hur lång tid det kan ta (mellan tummen och pekfingret)? Hade planerat en Bad company helg men så blev det icke...:(