50 Cent i Modern Warfare 2
Jahopp då kommer jag garanterat skippa detta spelet.
Michael persbrandt det skulle vara något
"JAG LADDAR TÄCK MIG"
Haha, det vore fantastiskt!
Eller sköna comments som "slaktfåret får ha det så bra" efter man satt en bula i pannan på nån... 8)
"Sometimes it's good, to be schizofrene, when you're close to the end, there is always a friend"
palla ha med en sån tönt i ett bra spel. kommer leta efter den rösten och skjuta sönder honom.
Höhö
Vet att det är gammalt men jag hade inte sett det här förens igår
Ser riktigt nice ut och äntligen blooooood:)
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
skulle hellre velat höra Sean Connery i multiplayer, säga nåt i stil med "Ashe one shirty schtanding by" (AC130 standing by)
Hade varit så värt, jag vill mig minnas att jag ville höra Sean Connerys röst som Cpt. Price i de tidigare spelen.
50 Cent å andra sidan... neh, bättre om de hade kört med Robert Downey Jrs. Tropic Thunder röst
BOJKOTTA L4D2
Tönt.
Orka 50 Cent, kunde dom inte lagt den tiden på att fixa några intressanta röstskådespelare. Jag vill höra Michael Madsens röst i ett spel för tusan.
Driv3r
Okej då, jag vill höra Michael Madsens röst i ett bra spel!
Går in på imdb för att kolla för säkerhetens skull
Nähä, Michael Madsen har gjort en röst till Gta 3. Konstigt att jag inte har lagt märke till det.
Hahaha, ni som helt plötsligt bestämt er för att skippa spelet är bara för sköna. Tror ni ens att ni kommer lägga märke till just 50 Cent:s röst utav alla andra? Jag misstänker att han lär låta precis som alla andra.
Håller dock med om att det är lite löjligt, men eftersom det inte lär vara något man märker av så kan jag nog överleva det. Om jag nu hade varit sugen på spelet till att börja med, vill säga.