Vinn Guitar Hero 5
Hmm, jag som inte håller koll på musik tyckte det vara svåra frågor som fan. aja, bryr mig inte så mycket om jag inte vinner.
Men uitfall att så är gratis gott eller vad det heter.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Man vinner "bara" spelet, inga instrument. Vi försökte få loss instrument också, åtminstone till en förstapristagare, men det var tyvärr omöjligt.
Vilket är synd om man "vill sprida GH intresset ännu - om möjligt"... Om en amatör till GH skulle vinna detta - lycka till, hoppas du ids köpa guitarren också (minst) vilket är 99% ett måste för att komma igång med spelet...
Förstår fz.se dock, tycker det är synd man kan få lotta ut GH5 utan att man får ge en gitarr till spelarna också, vilket ju är hela grejjen... (förutom mick + trummor då).. Helt meningslös tävling lotta ut GH5 enligt mig, dom med gitarrer redan som inte tänkt köpa spelet är en liten skara jämfört med dom som ännu inte testat genren... och vem fan tycker det är kul efter att testat med handkontroll?
OBS! Detta är en "whine" till dom som gett fz.se GH5 utan "handkontroller", vem tusan är brydd utan en plast-gitarr i handen?
Man vinner "bara" spelet, inga instrument. Vi försökte få loss instrument också, åtminstone till en förstapristagare, men det var tyvärr omöjligt.
Vilket är synd om man "vill sprida GH intresset ännu - om möjligt"... Om en amatör till GH skulle vinna detta - lycka till, hoppas du ids köpa guitarren också (minst) vilket är 99% ett måste för att komma igång med spelet...
Förstår fz.se dock, tycker det är synd man kan få lotta ut GH5 utan att man får ge en gitarr till spelarna också, vilket ju är hela grejjen... (förutom mick + trummor då).. Helt meningslös tävling lotta ut GH5 enligt mig, dom med gitarrer redan som inte tänkt köpa spelet är en liten skara jämfört med dom som ännu inte testat genren... och vem fan tycker det är kul efter att testat med handkontroll?
OBS! Detta är en "whine" till dom som gett fz.se GH5 utan "handkontroller", vem tusan är brydd utan en plast-gitarr i handen?
Tja.. Både Rock Band och Guitar Hero är ju faktiskt rätt stora spelserier. Som många dvs har, så kan förstå att dom ändå lottar ut GH5 utan gitarr. DOCK, som jag ville poängtera i min första kommentar, var att det kanske borde nämnas i nyheter/tävlingssidan, så att folk förstår att man bara vinner själva spelet och inte spelet inkl gitarr etc. Tror det är många som uppfattar att man vinner spelet inkl gitarr.
DOCK, som jag ville poängtera i min första kommentar, var att det kanske borde nämnas i nyheter/tävlingssidan, så att folk förstår att man bara vinner själva spelet och inte spelet inkl gitarr etc. Tror det är många som uppfattar att man vinner spelet inkl gitarr.
Men det står ju klart och tydligt på flera ställen att man vinner spelet, och ingenstans står att man vinner några instrument.
- Fyra personer vinner varsitt exemplar av Guitar Hero 5
- Vi har fått tag på fyra exemplar av spelet.
- I den senaste har du chans att vinna Guitar Hero 5 till valfri plattform.