Premiärfilm från Shattered Horizon
What the ****... o.O
EA Playground
SpelinformationRelease: 2007-11-02
Plattformar: Wii
Utvecklare: EA Canada
Utgivare: Electronic Arts
En samling av minispel som ska förgylla ditt party.
Vad har EA Playground här o göra?
Någon har varit slö och har inte orkat lägga till spelet i databasen. Sånt som händer.
Om det bara är ännu ett FPS men i rymden så är jag inte intresserad. Hoppas att det blir mer gameplay än att bara jetta runt och skjuta.
Gå ut och lev livet du då! För det är ju ändå själva meningen med fps, att springa runt och skjuta! *knasig bil referens*..
Ser.. mystiskt ut! Undra vad spelet går ut på?
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
va me på beta test från början, tyckte de inte var nå vidare, typ 10 servers 2 spelare o hög ping så slutade men läst alla updates som kommit men har inte livit av o testa nå mer o nu är de slut på beta så får väll köpa när de kommer
grafiken va de inge fel på dock fanns inte många valmöjligheter i början men har tydligen tillkommit
va me på beta test från början, tyckte de inte var nå vidare, typ 10 servers 2 spelare o hög ping så slutade men läst alla updates som kommit men har inte livit av o testa nå mer o nu är de slut på beta så får väll köpa när de kommer
grafiken va de inge fel på dock fanns inte många valmöjligheter i början men har tydligen tillkommit
Jag var också med i betan, men var bara med i början då jag tyckte att det var riktigt tråkigt...kanske blev lite bättre efter alla uppdateringar som kom men i mina ögon så var det inte ett intressant spel...
Om det bara är ännu ett FPS men i rymden så är jag inte intresserad. Hoppas att det blir mer gameplay än att bara jetta runt och skjuta.
Står ju genre FPS så blir nog ett FPS i rymden.
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim