Mafia-skaparna tillkännager Kingdom Come: Deliverance
Tyvärr så översätts Holy Roman Empire till Tysk-Romerska riket på Svenska.
Hade tänkt att tipsa om detta igår men det sket sig.
Hoppas i alla fall på att detta blir bra. Då har man både detta och Mount&Blade 2: Bannerlord (även om de körs i olika perspektiv) att se fram emot.
riktigt kul för dom som ser fram emot realistiskt rpg spel och dylikt, tyvärr avskyr jag realistiska spel.
och vill gärna ha fantasy, orges,twin headed dragons,hydra,minotaurer ja you name it.
Men kan nog bli något att klämma i tänderna för dom som vill ha ett realistiskt rpg hur nu dom än ska få ihopa det
Tyvärr så översätts Holy Roman Empire till Tysk-Romerska riket på Svenska.
Hade tänkt att tipsa om detta igår men det sket sig.
Hoppas i alla fall på att detta blir bra. Då har man både detta och Mount&Blade 2: Bannerlord (även om de körs i olika perspektiv) att se fram emot.
Jag tänkte Googla, men ansåg inte det värdigt... Åh, denna lättja. Tack, för heads up.
I am the black wizards.
Deras spel är alltid ambitiösa, vilket också är deras största nackdel. De tar i för mycket, och levererar ungefär halvvägs.
Kan man spela banjo?
Nöff, nöff.
Från deras hemsida:
"REALISTIC OPEN WORLD FIRST PERSON MEDIEVAL RPG"
They got me there. Detta låter mumma! Ska definitivt bli köp.
Jag tänker baka bröd och köpa ved inför denna historiska händelse
Från Mafia skaparna....Wuuuu
Mafia är bland de 5 bästa spel jag spelat, ever.
Mafia 2 är bland de sämsta spel jag spelat.
Från Mafia skaparna means dick i mina ögon, liknar ett fågelskådar lir med kråkorna i filmen.
"We will not lie down" "We well even climb the trees"
Inte intresserad.
Inte well utan will, givetvis.
Jag citerar Gert Fylking: "Äntligen!"
Ett riddar-rpg utan dessa jvla eldbollar och dyliktvhar jag längtat efter. Kan man hoppas på mp där man får anfalla/försvara en borg med diverse katapulter, riddare och fotfolk. Olika steg för att ta sig fram till borgen, genom muren, borggården och sen in och döda borgherren och byta flagga. Lite som BF Rush - medeltid..
-With great moustache comes great responsibility!
Från Mafia skaparna....Wuuuu
Mafia är bland de 5 bästa spel jag spelat, ever.
Mafia 2 är bland de sämsta spel jag spelat.
Från Mafia skaparna means dick i mina ögon, liknar ett fågelskådar lir med kråkorna i filmen.
"We will not lie down" "We well even climb the trees"
Inte intresserad.
Inte well utan will, givetvis.
......okeej?