Rykte: Lindsay Lohan stämmer Rockstar
Jaha då var det dags igen...
Vet inte om jag har dålig läsförståelse men jag läser "...så är det förbannade filmstjärnor." så tolkar jag det som "...så är det jävla filmstjärnor" lol
Förbannade blir i det här sammanhanget "jättearga"
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Börjar hon få det lite knapert och får dåligt med jobberbjudanden tro? Hon kanske börjar bli desperat efter pengar.
Synd att bruden på PR bilden är Kate Upton. Pinsamt om detta är sant!
Nja, det är en snarare en modell vid namn Shelby Welinder som fått betalt för sin liknelse
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Vettiga och igenomunderbara artister går ur tiden och kvar lämnas ägg som henne.. Livet är bra orättvist.
*face palm* hur ska hon få igenom ett sådant påstående, även om det vore sant, så finns det ingenting som hindrar rockstar att parodera på vem som helst, med eller utan tillåtelse, att hon dessutom identifierar sig med "Lacey Jonas" som hon heter i spelet, som bara klagar på att hon är tjock och inte vill bli sedd av paparazzis.
Så vet man ju nu alltså hur Lindsay lohan egentligen känner sig, Spot on rockstar ! yeaaaaah.