Steam, shut up and take my money! Eller...?
Steam's sommarrea har säkert ingen missat. Men vad borde man inte missa? Exceptionellt bra pris? Ruggigt bra spel?
I allt tjat om trading cards och Steam levels så är man ju ändå mest intresserad av att göra ett kap! Jag är en riktig snåljåp när det gäller köp av spel, mest för att frugan inte skulle gilla att jag shoppade upp hela hushållskassan. Mat och kläder till barnet är tydligen viktigare än spel...
Själv plockade jag nyss upp #Torchlight II. Nu ska jag bara aövertala någon annan att spela det med mig också. Co-op i ett bra spel är bland det roligaste som finns!
Köpte gamla hederliga Commandos 2 för 9 kr Oooooo vilken nostalgi
Synd att man måste mecka för att kunna ha högre upplösninng än 1024*768
Edit: Mark of the ninja för 40 spänn och Deadlight för 30 kr skulle jag kolla upp om jag inte hade dom
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Nev Vegas har jag väntat länge på. Dock så dröjer det till hösten/vintern innan jag lär lira det. Men nu har jag det i mitt biibliotek i alla fall..
Har för övrigt också köpt b la Max Payne 3 fast det inte är som de tidigare spelen, avgudade dessa.
Men går säkert att ha kul med den med. Blev lite intresserad när jag såg "Tropa de Elite", man vill allt röja lite där i favelorna!
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Nev Vegas har jag väntat länge på. Dock så dröjer det till hösten/vintern innan jag lär lira det. Men nu har jag det i mitt biibliotek i alla fall..
Har för övrigt också köpt b la Max Payne 3 fast det inte är som de tidigare spelen, avgudade dessa.
Men går säkert att ha kul med den med. Blev lite intresserad när jag såg "Tropa de Elite", man vill allt röja lite där i favelorna!
Max Payne 3 Är lite skoj, men som du säger inte alls som de tidigare. Underhållning ändå, men hade aldrig skaffat det till fullpris...
Max Payne 3 Är lite skoj, men som du säger inte alls som de tidigare. Underhållning ändå, men hade aldrig skaffat det till fullpris...
Nä visst. Det har varit på rea många gånger tidigare men nu slog jag till.
Finns många spel (läs: uppföljare) som kan vara smått trevliga, men lever ändå inte upp till förväntningarna.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Är Deus Ex human revolution värt besväret? Har fått för mig att smyga rakt igenom är enda approachen som fungerar, det gör mig rastlös... Men om blandning av både offensivt och defensivt spel funkar kan det vara nåt för mig.
Går att skjuta sig igenom spelet också..