Bioshock Infinite
På samma sätt som Bioshock fick oss att googla Ayn Rand och Art Deco-stil kommer Bioshock Infinite att påverka dig, få dig att tänka. Och framkalla det där särskilda pirret i magen som uppstår när du upplever något mästerligt.
#bioshock-infinite, #quake, #unreal-tournament
Kan det här möjligen vara det bästa spelet på väldigt länge?
Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.
har du provat det....
Ooh, snap!!
Spelade klart det i lördags.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Finns en bra deal på: http://www.greenmangaming.com/bundles/
Bioshock Infinite + 3 spel
Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.
har du provat det....
Men det släpps i morgon?
"på slutet brinner vi som vackrast"
har du provat det....
Tjaa det warezades ju för ett par dagar sedan till konsollerna / en del butiker bryter ju streetdate
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
har du provat det....
Men det släpps i morgon?
Funnits ute olagligt sedan förra veckan till både PS3 och 360, finns inte så många flera möjligheter än att han fått tag på ett recensions ex.
Riktigt najs, visste att det skulle bli bra, nu får jag bara det bekräftat att det är det. Supernajs, ska bli kul imorgon!!
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
har du provat det....
Men det släpps i morgon?
Funnits ute olagligt sedan förra veckan till både PS3 och 360, finns inte så många flera möjligheter än att han fått tag på ett recensions ex.
"på slutet brinner vi som vackrast"