Multiplayer i Cyberpunk 2077
CD Projekts Cyberpunk-rollspel kommer få multiplayer-inslag.
#nyhetstips, #the-witcher, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #cyberpunk-2077, #cd-projekt
Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!
Men ser du inte. Det står ju där?
Och har gjort det, eh, hela tiden.
Nä vete fasiken, det stod inte där först :/
Jag skojade bara! "Eh" lade jag till för att det skulle framgå, men det är svårt att få ironi att framgå i skrift. Men nu står det i alla fall där, som det ska.
En Bamseponny av folket
Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!
Men ser du inte. Det står ju där?
Och har gjort det, eh, hela tiden.
Nä vete fasiken, det stod inte där först :/
Jag skojade bara! "Eh" lade jag till för att det skulle framgå, men det är svårt att få ironi att framgå i skrift. Men nu står det i alla fall där, som det ska.
Får börja kämpa för att få in http://en.wikipedia.org/wiki/Irony_mark#Irony_mark i vardagsspråket(texter) ;p
Blir mer och mer orolig. Två open world spel samtidigt, och nu även multiplayer? Hoppas vi slipper se repris av gamla missöden. Verkligen en studio jag vill se fortsätta i samma spår som tidigare.
Om det är ett företag som kan klara av det här så är det CD Projekt, fast jag håller med dig. Man blir lite orolig ändå. Om de lyckas göra allt det här så, tja..jag vet inte. Bli sk. 'Speechless'.
Vad vart det jag sa till er? att det skulle ha multiplayer ingen lyssnade
oroa er inte det finns två sätt dom kommer göra det på.
1. dom kommer ha singelplayer med open world du kan ej spela med andra här utan multiplayern blir en serparat open world så du kan ej ta in signeplayer gubbarna på multiplayer världen.
eller 2. Du har singel och multiplayer du kan gå med games som har tillåten multiplayer spelhet, hur många multiplayern kommer stöda, om det kommer vara öppna servrar osv osv eller det kommer vara som springa med max 4 spelare mp, dunno.
Men dom kommer göra det på ett sätt där sp RPG snubbar inte behöver vara oroliga
"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM
Bara för att det finns multiplayer betyder det inte att man alltid måste vara online även för singleplayerdelen. Men multiplayer brukar tvingas på vissa spel för att få folk att köpa spelet just för multiplayer, lite som Tomb Raider osv. Jag tror inte att CD Projekt kommer införa DRM i sina spel.
Blir mer och mer orolig. Två open world spel samtidigt, och nu även multiplayer? Hoppas vi slipper se repris av gamla missöden. Verkligen en studio jag vill se fortsätta i samma spår som tidigare.
Kan vara så simpelt att de nyttjar samma motor i båda spelen och att de två utvecklingsteamen utvecklas på två håll för att senar e dra nytta av varandras talanger. Allt för att undvika inavel.
"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM
CDProject är en stor motståndare till DRM. Många av deras fans köper flera kopior av spelet bara för att visa vad rätt de har. Jag däribland.
CDProject är en stor motståndare till DRM. Många av deras fans köper flera kopior av spelet bara för att visa vad rätt de har. Jag däribland.
Jag med
Som många andra har skrivit. Så länge enspelar kampanjen inte drabbas och konstant-uppkopplad inte krävs, så spelar det ingen som helst roll.
Bara för att det finns multiplayer betyder det inte att man alltid måste vara online även för singleplayerdelen. Men multiplayer brukar tvingas på vissa spel för att få folk att köpa spelet just för multiplayer, lite som Tomb Raider osv. Jag tror inte att CD Projekt kommer införa DRM i sina spel.
Multiplayer inslag, inte multiplayer, stor skillnad på dom 2, därav min frågeställning, multiplayerinslag kan betyda jäkligt mkt
Aha ok, så insatt är jag inte i dom , men det låter bra Jag ska kunna vara offline när jag har betalat för mitt sp spel