Dream team utvecklar Super Smash Bros.-uppföljaren
Nintendo tar hjälp av Namco Bandais duktigaste spelutvecklare för att inget ska gå fel med deras Super Smash Bros.-titel till Wii U och 3DS.
#super-smash-bros, #nintendo, #namco-bandai, #soulcalibur, #tekken
Jag hoppas Sebastian vet vilka som egentligen blev kallade "The Dream Team"?
Hironobu Sakaguchi
Yuji Horii
Akira Toriyama
Kanske är jag som är ute och cycklar men inte hört Dream Team någon annanstans.
"Dream team" är ett uttryck. Bara för att Chrono Trigger-gänget kallades Dream team så betyder det inte att de har ensamrätt på den benämningen för all framtid.
Neeej, men min poäng var om det personerna också blivit kallade "Dream Team" eller om du kom på det själv?
Påstog inte något annat heller, möh.
Ja brawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!
Utveckla.
Okej, man snubblar slumpvist (så jäkla skills) och det är i slowmotion jämfört med melee..
jag älskar ssb men brawl var fan sorgligt tyvärr. Hoppas att "dream team" räddar ssb serien.
Ja brawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!
Utveckla.
Okej, man snubblar slumpvist (så jäkla skills) och det är i slowmotion jämfört med melee..
jag älskar ssb men brawl var fan sorgligt tyvärr. Hoppas att "dream team" räddar ssb serien.
Kan tycka att snubbla kan vara ganska roligt då och då, det skapar en sitatuation som inte var planerad, och är man då "skillad" nog kanske man kan ta sig ur den, roligt. Håller med till viss del om farten i Ssbb dock, Ssbm gick mycket snabbare, hade en ryckigare kamera dock
Everybody needs help.
Tripping kallas det när man snubblar, helt random när det händer.
Kul att de samlar ihop världens Hardcore fightingspels-utvecklare och så gillar Sakurai inte ens Smashbros Hardcore-scen.
Håller med Milkboy om att Brawl blev en stor besvikelse! Om Namco Bandai får lite fria tyglar så kan det bli jäkligt bra!