Grönt ljus för Diablo III i Sydkorea
Blizzards hack 'n slash-fest tar rimligen ett steg närmare globalt releasedatum.
#nyhetstips, #diablo-iii, #blizzard
Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.
Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.
Viiiiiktigpetter varning!
och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd
18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.
Jag tycker att det är en bra sak.
18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.
Jag tycker att det är en bra sak.
Jag tycker det är bra att de förlorar pengar på det.
Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.
Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.
och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd
"Siktar". Bara för att dem säger det så är inte det samma sak som att dem har gett ett release-datum.
De SIKTAR på att släppa det tidigt 2012. Alltså ingen försening när de inte uppgett ett specifikt datum. Tycker de är bra att de släpper sina spel välslipade än halvtaskigt.
Men nu är det ju inte juli, eller hur? Om himmlen är grön imorrn är det ju...ovanligt, men den diskussionen kan vi ju ta då. teeerd.
@BonD. Var just på väg att säga nästan samma sak, Bizzard släpper titlarna när dom är klara, och är ett av de få företagen i världen som kan göra det
Jag duckar redan nu, har en känsla av att nån kommer försöka sätta eld på mig, men...
Diablo III på Boxen, skulle det kunna funka ö.h.t.?
Varför jag frågar är för att jag vet att det skulle passa frugan sketabra, men att få henne att spela på "Monstret" är hart när omöjligt..
tyvm
Jag duckar redan nu, har en känsla av att nån kommer försöka sätta eld på mig, men...
Diablo III på Boxen, skulle det kunna funka ö.h.t.?
Varför jag frågar är för att jag vet att det skulle passa frugan sketabra, men att få henne att spela på "Monstret" är hart när omöjligt..
tyvm
.... CE?